TanTheMan Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Pokerface er på topp 4 blant russelåtkandidatene i år.Jeg er russ i år. Jeg liker deg. Lenke til kommentar
toth Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Kanskje på tida at denne ikke nevnte prisen begynner å bekymre meg.. Du har å jobbe hardt om du skal fortjene de der! /streng "Oppfør deg, kjærring! Ellers får du smake kjepp!" Greit, du skal få plugger. Men da blir det seriøs plugging først! *host* Haha! nå lo jeg faktisk godt :!: ny forenklet selvangivelse: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor dansker Endret 30. mars 2009 av toth Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Teeth Denne MÅ jo være så harry og dårlig at man får ledd litt i kveld. Teeth er jo en fet film! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Kanskje på tida at denne ikke nevnte prisen begynner å bekymre meg.. Du har å jobbe hardt om du skal fortjene de der! /streng "Oppfør deg, kjærring! Ellers får du smake kjepp!" Greit, du skal få plugger. Men da blir det seriøs plugging først! *host* Haha! nå lo jeg faktisk godt :!: ny forenklet selvangivelse: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor dansker haha Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg må seriøst slutte å besøke PRS-forumet her. FOR en gjeng med idiotpakk. Jeg veier i stadig større grad folks verdi i graden av samfunnsengasjement; jo mer engasjert, jo mer ubrukelig. Verden trenger sårt en sunn injeksjon med anarkonihilisme.Den trenden ser man jo allerede i begynnelsen av videregående, når elevrepresentantene skal velges. Forøvrig mener jeg at den eneste tråden med et vettugt innhold i Politikk og Samfunn er tråden om skråsikkerhetens tyranni av tom waits for alice. Religion-delen består stort sett av skyttergravskrig mellom darwinistene som serverer oppgulp fra talk.origins og uttaler seg skråsikkert om livets opphav etter å ha lest The God Delusion mot et fåtall religiøse som poster bibelsitater og ellers stort sett overhøvles med kunnskapsløs retorikk hver gang. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Pokerface er som forumet. Du vet du bør slutte, men du klarer ikke. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Pokerface er som forumet. Du vet du bør slutte, men du klarer ikke.Jeg regner med det er denne du tenker på. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Pokerface er som forumet. Du vet du bør slutte, men du klarer ikke.Jeg regner med det er denne du tenker på. Den versjonen funket jo faktisk Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Haha, nei, forferdelige saker. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Pokerface er som forumet. Du vet du bør slutte, men du klarer ikke.Jeg regner med det er denne du tenker på. *Youtube video* Bedre enn originalen. Endret 30. mars 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 DET ER DET BESTE JEG HAR HØRT! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Bedre enn orginalen. Å sammenligne med originalen er ikke akkurat å legge lista høyt da. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 DET ER DET BESTE JEG HAR HØRT! Sett heller på GIMME SHELTER! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Det var jo absolutt en interessant mix.. Vokalen fra 2.09 - 2.013 var jo mesterlig utført. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Bedre enn orginalen. Å sammenligne med originalen er ikke akkurat å legge lista høyt da. Så sant, så sant Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 JessJessJESS! Endelig! Det her har jeg venta på i flere år. Skjønner egentlig ikke at det er mulig å oppnå en slik glede som jeg har nå. Helt fantastisk. Nesten så jeg skulle posta det her i Gledesutbrudd. Det er HELT FANTASTISK. Nesten som...Nirvana. Ja, dere har kanskje gjettet det. Jeg skal skrive èn A4-side om Buddhismen. Finally, thank you Mississippi. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 ..... men hva har skjedd? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Lol ... Gammel, italiensk dame adda meg som venn @ Facebook Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hørte vel rykter om gammel dame i kjole-bildene dine. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=561543 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg