Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje på tida at denne ikke nevnte prisen begynner å bekymre meg.. Du har å jobbe hardt om du skal fortjene de der! /streng

"Oppfør deg, kjærring! Ellers får du smake kjepp!"

Greit, du skal få plugger. Men da blir det seriøs plugging først! *host*

Haha! nå lo jeg faktisk godt :!:

ny forenklet selvangivelse:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-68079-1238420757_thumb.jpg

dansker :love:

Endret av toth
Lenke til kommentar
Kanskje på tida at denne ikke nevnte prisen begynner å bekymre meg.. Du har å jobbe hardt om du skal fortjene de der! /streng

"Oppfør deg, kjærring! Ellers får du smake kjepp!"

Greit, du skal få plugger. Men da blir det seriøs plugging først! *host*

Haha! nå lo jeg faktisk godt :!:

ny forenklet selvangivelse:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-68079-1238420757_thumb.jpg

dansker :love:

haha :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg må seriøst slutte å besøke PRS-forumet her. FOR en gjeng med idiotpakk. Jeg veier i stadig større grad folks verdi i graden av samfunnsengasjement; jo mer engasjert, jo mer ubrukelig. Verden trenger sårt en sunn injeksjon med anarkonihilisme.
Den trenden ser man jo allerede i begynnelsen av videregående, når elevrepresentantene skal velges. Forøvrig mener jeg at den eneste tråden med et vettugt innhold i Politikk og Samfunn er tråden om skråsikkerhetens tyranni av tom waits for alice. Religion-delen består stort sett av skyttergravskrig mellom darwinistene som serverer oppgulp fra talk.origins og uttaler seg skråsikkert om livets opphav etter å ha lest The God Delusion mot et fåtall religiøse som poster bibelsitater og ellers stort sett overhøvles med kunnskapsløs retorikk hver gang.
Lenke til kommentar

JessJessJESS! Endelig! Det her har jeg venta på i flere år. Skjønner egentlig ikke at det er mulig å oppnå en slik glede som jeg har nå. Helt fantastisk. Nesten så jeg skulle posta det her i Gledesutbrudd. Det er HELT FANTASTISK. Nesten som...Nirvana. Ja, dere har kanskje gjettet det. Jeg skal skrive èn A4-side om Buddhismen.

Finally, thank you Mississippi.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...