Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234
Nei akkurat det synes ikke jeg heller. Man kan ha morbid humor til tider, men når det gjelder slike funksjonshemninger som folk har, så kan man sette en grense.

Sette en grense? Folk har da lov til å le av hva de vil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Jeg mente dersom man skal gjøre det til underholdning her på forumet. Sammenlign det med å poste bilder av folk med downs i bildetråden. Visse synes det er morsomt å le av, men det er ikke etisk riktig i følge majoriteten av befolkningen.

Selvfølgelig skal folk få le av hva de vil, men som nevn ovenfor her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Joda, men forestill deg en døvstum mann vandre rundt oppi kautokeino. Helt alene og forvilla rundt og rundt mens folk leter etter han :ph34r: . That shit aint funny man.

:!:

Kanskje er det feil å le av det, men morsomt er det i allefall.

Til sammenligning, er dette bildet morsomt?

gasbill.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Litt humoristisk å se det for seg i en annen setting, men så er jeg litt i et serous hjørne i dag, så da tenker jeg mer over fortvilelsen til personen som er savnet ute i kulden, samt letemannskapet og familien. =)

Jeg har en storebror som ikke er downs, men han har vært nesten døv i hele sitt liv (med høreapparat), samt han er spesiell på enkelte områder. Han har gjennom hele oppveksten vært gjort til latter av folk som overhode ikke eier skam. Han har blitt mobbet og lurt til å gjøre ting han ikke burde. Dersom noen gjorde noe galt, så ble politiet tilkalt og broren min fikk skylden, selv om han befant seg hjemme. Endte selsagt ikke med at han fikk noe skyld av politiet, men frustrerende likevel. Dette har vært til stor belastning for både han selv og familien.

Men greit. Jeg skal prøve å rote meg ut av serious hjørnet for nå ;)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Forstår at du da har lettere for å syns det blir feil at folk ler av slike saker, Egilanso.

Glemmer til stadighet at humor er subjektivt, så. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...