Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Jason (29) fikk 90 dager for støvsugersex

Vet ikke helt hva jeg synes om denne. Finnes det noen konkret lov som forbyr folk om å stikke snabelen i en støvsuger? Selv mener jeg at det finnes langt verre ting å bruke ressurser på. Han har jo ikke gjort noe "galt" sånt sett. Bare en småabsurd ting som de aller fleste gutter har prøvd en eller annen gang i starten av puberteten, selv om det ikke akkurat kunne karakteriseres som sex. Selv om jeg ikke kan skrive meg på for å være en av de som brukte støvsugeren for å få ereksjon.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

En vaskehall er vel ikke akkurat et offentlig sted dersom det er privateid ( :p ).

Men det virker som om det hovedsaklig er at han hadde støvsugeren han ble dømt for. Kan vinkle det en annen vei. Hadde han blitt dømt dersom han hadde gjort det hjemme i egen stue og en nabo hadde sett og ringt politiet? Faktisk så tror jeg det.

Lenke til kommentar

Hurra.

Ligger mellom to karakterer i historie og bestemte meg for å øve som et helvete for å få en supergod karakter. Begynte å øve flere uker i forkant og skrev 18 sider notater og leste som en gal. Så får vi igjen prøvene og den sugne karakteren lyser imot meg.

Legg på en forbaska dårlig morgen, for lite søvn og drittvær så har du min fantastiske morgen. *optimist* :grin:

Lenke til kommentar
Hurra.

Ligger mellom to karakterer i historie og bestemte meg for å øve som et helvete for å få en supergod karakter. Begynte å øve flere uker i forkant og skrev 18 sider notater og leste som en gal. Så får vi igjen prøvene og den sugne karakteren lyser imot meg.

Legg på en forbaska dårlig morgen, for lite søvn og drittvær så har du min fantastiske morgen. *optimist* :grin:

Fantastisk avatar har du iallefall hvis det er en trøst ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...