b-real Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Tenkte jeg skulle lvl litt harcore senere...først litt avslapping etter den strabasiøse morgenen med fult kaos Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Jason (29) fikk 90 dager for støvsugersex Vet ikke helt hva jeg synes om denne. Finnes det noen konkret lov som forbyr folk om å stikke snabelen i en støvsuger? Selv mener jeg at det finnes langt verre ting å bruke ressurser på. Han har jo ikke gjort noe "galt" sånt sett. Bare en småabsurd ting som de aller fleste gutter har prøvd en eller annen gang i starten av puberteten, selv om det ikke akkurat kunne karakteriseres som sex. Selv om jeg ikke kan skrive meg på for å være en av de som brukte støvsugeren for å få ereksjon. Endret 30. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Sex på offentlig sted...sure..at dagbladet klarer å vinkle det som at vedkommende har fått straff pga støvsugeren er db.no sin tardfeil. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 What what in my but. *fap* Litt for fengende den der, den er meldingstonen min atm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 En vaskehall er vel ikke akkurat et offentlig sted dersom det er privateid ( ). Men det virker som om det hovedsaklig er at han hadde støvsugeren han ble dømt for. Kan vinkle det en annen vei. Hadde han blitt dømt dersom han hadde gjort det hjemme i egen stue og en nabo hadde sett og ringt politiet? Faktisk så tror jeg det. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 aids jeg sovna 4 og forsov meg som eff. rakk ikke froksot eller noe så det er vel meninga at jeg bare skal sulte fram til 6-tiden i dag Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Sant med vaskehallen, men så er det da statene også da...der kan du bli dømt dersom du nyser på gaten så Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Bevist spredning av farlig virus! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ikke sant. Tenk for noen jævler som nyser og snyter seg hele tiden, de burde komme seg i gasskammeret alle som en.. Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hurra. Ligger mellom to karakterer i historie og bestemte meg for å øve som et helvete for å få en supergod karakter. Begynte å øve flere uker i forkant og skrev 18 sider notater og leste som en gal. Så får vi igjen prøvene og den sugne karakteren lyser imot meg. Legg på en forbaska dårlig morgen, for lite søvn og drittvær så har du min fantastiske morgen. *optimist* Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Gleder meg litt til påskeferien. Fyller 17 neste Torsdag. Så det blir forhåpentligvis penger til et nytt spill Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hurra. Ligger mellom to karakterer i historie og bestemte meg for å øve som et helvete for å få en supergod karakter. Begynte å øve flere uker i forkant og skrev 18 sider notater og leste som en gal. Så får vi igjen prøvene og den sugne karakteren lyser imot meg. Legg på en forbaska dårlig morgen, for lite søvn og drittvær så har du min fantastiske morgen. *optimist* Fantastisk avatar har du iallefall hvis det er en trøst ^^ Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 10:15 - akkurat passe tid å starte skoledagen på. Slipper å stå opp tidlig, men slipper rote bort hele dagen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Starter 10:30 her, med et veldig slack fag hvor vi bare prater om å være kreative og festivaler og sånn Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 snip Fantastisk avatar har du iallefall hvis det er en trøst ^^ Ty! Du skulle bare visst hvor passende den er. Lenke til kommentar
Stellis Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Skjer her i dag? Jeg kjeder livet av meg på norsk halvdag! Tror jeg har forbredt meg for godt en hel time igjen, og jeg ble ferdig for en time siden.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Bah, var ikke skole i dag. Ja ja, heldigvis ikke lang skolevei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg