Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Ok, jeg lover dere at genser min er full av svette på ryggen.

Det var en bra og skummel film. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Jeg er 14 og bor i Harstad.

Hvordan det ??

PS: Jeg er ikke så fan av grøsser filmer. Visst du skulle spørre om noe slik. Så det her er en ut av gangene jeg ser en.

Endret av Slettet-1nDPpQXNWW
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Så ikke hele, men skal nu si at nokka radio signal via TVEN fikk folk til og høre og se ting som ikke var der.

Så alle begynnte og slå i hjel alle. Skal ikke si noe mer visst du ikke vil.

Lenke til kommentar

Today, I was arrested because my 6 year old son called the police saying that I was hitting my wife and that she was crying. My wife and I were having sex. FML

Today, my wife went to the hospital because she had been gaining weight recently and had missed her period the last three months. We thought it was menopause. Turns out she's pregnant. I've been sterile since the day I was born. FML

Today, I finally had my tongue piercing heal up so I decided to try oral on my girl. Unfortunately, she has a hood piercing that got caught on my tongue ring, and neither of us could get them apart. We had to call my mom in to solve the problem. FML

Mulig det er tiden som gjør det, men jeg lo hvertfall av de.

Jeg får bare 8 timer søvn, FML. :p

Edit, en til.

Today, I was shaving off my beard for the first time in a very long time. I decided to have a little fun with it, and shaved my beard first into a goatee, then a handle-bar, then, finally, into a Hitler mustache. My electric razor dies. I don't have a normal one or an extra battery. FML

Noe lignende skjedde med meg når eg skinnet meg første gangen, måtte gå til ekspert i byn med måne for å finne ut at de ikke hadde flere på lager, så gikk til en frisør som holdt på å le seg i hjel. Det var tider det.

Imma gonna be like samebror wit ma fml's

Endret av Sir Tojo
Lenke til kommentar

Faen, får ikke sove! Nye sjefen i jobben skal ringe meg i dag ang. jobben. Begynner på onsdag, dvs om 2 dager, og vi skal visstnok reise. Regner med at det er kurs. Dødskult. :D

Jaja, satt inn en pose med potetbåter i ovnen og skal spise snart. Gleder meg så sykt! :D

Lenke til kommentar
Jeg liker electronica, klassisk, metall, 60talls psykedelia og space-rock :D Sikkert mer også.

ja, selvsagt, noe hip-hop og fransk house er fint.

Oversettelse: Jeg liker Basshunter, filmmusikk, Metallica, Pink Floyd og Pink Floyd. Og Daft Punk.

Neeei? Heller litt mer jeg liker The Knife, Justice, Shostakovich, All Shall Perish, Love,Cream, og SELVFØLGELIG Pink Floyd som du så flott nevner, elskede.

Du skaper ikke god stemning. :dontgetit:

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Selvom PF er de jeg har hørt mest på gjennom min last.fm-karriere, så blir det fortsatt litt feil og si hvis du f.eks ser på recently listened tracks.

Bladde bakover på recently listened nå og kom helt til side 12 uten å finne noe PF. Gadd ikke bla lenger, jeg har jo riktig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...