Glufsa Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Johansen, første og siste gang jeg sier noe til deg: LÆR DEG FORSKJELLEN PÅ Å/OG Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 The Duke: Jeg prøver, men har ikke helt skjønnt det der skjønner ? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Edit: tar det tilbake. Har visst ikke noe for seg, i følge The Duke. Endret 30. mars 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Og tegnsetting. Rettskrivning generelt, egentlig. edit: Korrekturavdelingen.no Endret 30. mars 2009 av bazukh Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ok, jeg lover dere at genser min er full av svette på ryggen. Det var en bra og skummel film. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Tusen takk for opplysningen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Fint og kunne hjelpe. Endret 30. mars 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
Bango Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Johanesen, hvor gammel er du? Lurer bare. Og hvor bor du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Jeg er 14 og bor i Harstad. Hvordan det ?? PS: Jeg er ikke så fan av grøsser filmer. Visst du skulle spørre om noe slik. Så det her er en ut av gangene jeg ser en. Endret 30. mars 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
Bango Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Lurte bare, og var akkuratt det eg gjettet. Hva handlet filmen om? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Så ikke hele, men skal nu si at nokka radio signal via TVEN fikk folk til og høre og se ting som ikke var der. Så alle begynnte og slå i hjel alle. Skal ikke si noe mer visst du ikke vil. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Today, I was arrested because my 6 year old son called the police saying that I was hitting my wife and that she was crying. My wife and I were having sex. FML Today, my wife went to the hospital because she had been gaining weight recently and had missed her period the last three months. We thought it was menopause. Turns out she's pregnant. I've been sterile since the day I was born. FML Today, I finally had my tongue piercing heal up so I decided to try oral on my girl. Unfortunately, she has a hood piercing that got caught on my tongue ring, and neither of us could get them apart. We had to call my mom in to solve the problem. FML Mulig det er tiden som gjør det, men jeg lo hvertfall av de. Jeg får bare 8 timer søvn, FML. Edit, en til. Today, I was shaving off my beard for the first time in a very long time. I decided to have a little fun with it, and shaved my beard first into a goatee, then a handle-bar, then, finally, into a Hitler mustache. My electric razor dies. I don't have a normal one or an extra battery. FML Noe lignende skjedde med meg når eg skinnet meg første gangen, måtte gå til ekspert i byn med måne for å finne ut at de ikke hadde flere på lager, så gikk til en frisør som holdt på å le seg i hjel. Det var tider det. Imma gonna be like samebror wit ma fml's Endret 30. mars 2009 av Sir Tojo Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Faen, får ikke sove! Nye sjefen i jobben skal ringe meg i dag ang. jobben. Begynner på onsdag, dvs om 2 dager, og vi skal visstnok reise. Regner med at det er kurs. Dødskult. Jaja, satt inn en pose med potetbåter i ovnen og skal spise snart. Gleder meg så sykt! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Det første du skal gjøre er å reise? Da er det vel trygt å anta at du ikke skal jobbe bak en disk? Jeg tusler bort til skolen og leverer øvingen min, jeg. Endret 30. mars 2009 av Daniel Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Jeg liker electronica, klassisk, metall, 60talls psykedelia og space-rock Sikkert mer også. ja, selvsagt, noe hip-hop og fransk house er fint. Oversettelse: Jeg liker Basshunter, filmmusikk, Metallica, Pink Floyd og Pink Floyd. Og Daft Punk. Neeei? Heller litt mer jeg liker The Knife, Justice, Shostakovich, All Shall Perish, Love,Cream, og SELVFØLGELIG Pink Floyd som du så flott nevner, elskede. Du skaper ikke god stemning. Endret 30. mars 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ja, ja. Jeg synes fortsatt du bør nevne Pink Floyd flere ganger, siden det er 30% av alt du hører på. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ikke egentlig. Du kjenner meg ikke? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Jeg tok utgangspunkt i last.fm-profilen din. Var det galt? Endret 30. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Selvom PF er de jeg har hørt mest på gjennom min last.fm-karriere, så blir det fortsatt litt feil og si hvis du f.eks ser på recently listened tracks. Bladde bakover på recently listened nå og kom helt til side 12 uten å finne noe PF. Gadd ikke bla lenger, jeg har jo riktig. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Det første du skal gjøre er å reise? Da er det vel trygt å anta at du ikke skal jobbe bak en disk? Jeg tusler bort til skolen og leverer øvingen min, jeg. Er nok mest sannsynlig at det er for kurs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg