Sameboe Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Har sansen for Sameboe jeg... gjør det meg også til en dritkjip kuk? I så fall vil jeg ha en is! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Har sansen for Sameboe jeg... gjør det meg også til en dritkjip kuk? I så fall vil jeg ha en is! Du vet at man også kan bli bannet for å ha to brukere? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Kan du ikke bare SPØRRE om du kan bli b&a? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 NEI ZOMFG! IKKE GJØR DET JEG BARE TULLA SERIØST!! I confused. Var det tull eller var det seriøst? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Kan du ikke bare SPØRRE om du kan bli b&a? ? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 NEI ZOMFG! IKKE GJØR DET JEG BARE TULLA SERIØST!! I confused. Var det tull eller var det seriøst? Kan du ikke bare SPØRRE om du kan bli b&a? ? Nettopp. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Men det oppfattes jo fortsatt som kritikk/hets for de det rammer, jeg ser liksom ikke åssen det er morsomt. Eller jo, jeg gjør forsåvidt det, men jeg syns fortsatt det er dårlig. Kaféen skal - i hvertfall etter min mening - være et sted der alle føler seg velkomne."Et trygt sted å være, et spennende sted å lære der alle tar ansvar og er på lag." Kafeen/SO har jo tradisjonelt sett bestått av en klikk som fryser ut de fleste som prøver å mingle. Det har også alltid vert litt interne spenninger i disse trådene, og jeg ser for meg at DNFK ville blitt som en av de mange trådene i "lekeplassen" dersom man skulle praktisert kardemommelovene her inne. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Det blir jo etterhvert tydelig at det ikke oppfattes som ironi, og likevel fortsetter det. Så det jeg ikke skjønner er hvorfor man gidder, alt det resulterer i er dårlig stemning. Jeg blir lei. Ikke alle skjønner det, og det er egentlig en ganske viktig del av opplegget. God trolling kan være riktig så underholdende. in b4 "lol så barnslig" Endret 29. mars 2009 av Daniel Lenke til kommentar
MSg Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) "Et trygt sted å være, et spennende sted å lære der alle tar ansvar og er på lag." "En skapende forumkafé hver eneste dag.." Endret 29. mars 2009 av MSg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 jeg er ikke trøtt, så da ser jeg heller på film hele natta. bra, ja? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Det er også min plan. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Bra at du bytter på litt. Begynte å gå lei av din konstante tilbedelse av Haltan på nettene.Det var i ren frustrasjon. Nå for tiden er jo alt bare fryd og gammen. Men få brukere har tilført forumet så mye kvalitet Edit: som Haltan. Endret 29. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 "En skapende forumkafé hver eneste dag.." Full fokus på emmesenn! Vi har tidenes samtale. Er det noen som vet hvor lang en halvliterflaske er? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Skjønner hvor fargoth vil hen og jeg er til dels enig. Men selv blir det unaturlig for meg å være til dels douchebag, da jeg er en veldig så nøytral og omgjengelig fyr i RL. Så å begynne å slenge med leppa på nettet kun for å være kul bak skjermen, blir feil. Men å begynne å "presse" ut folk som synes det skal være hyggelig her, blir litt feil. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Full fokus på emmesenn! Vi har tidenes samtale. Er det noen som vet hvor lang en halvliterflaske er? :!: Lenke til kommentar
Bango Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Noen som vil bli med til Reading nå i august? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hadde ikke tenkt på det, men så snakket en venninne fra england om det og ba meg komme. Fikk plutselig en intens og kraftig lyst til det, er jo 18 da også. Men er helt seriøs, noen som vil være med? (for egen regning) så møtes vi i london og reiser videre derfra og har en liten HW camp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg