Underpants Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Haha. Underpants er en dritkjip kuk. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jaa, jo, ser den. Nå må jeg bare si at jeg syns de største og mest seriøse tekstblokkene har kommet fra "deres side", og at hvis det er ironi enkelte prøver seg på, mislykkes det som oftest. Det oppfattes heller som kritikk, og skaper en ganske dårlig stemning. Det er jo det som er hele poenget, at det er mer gjennomført og alvorlig. Det er grunn til at A Modest Proposal er morsommere enn en lyspærevits. Men det oppfattes jo fortsatt som kritikk/hets for de det rammer, jeg ser liksom ikke åssen det er morsomt. Eller jo, jeg gjør forsåvidt det, men jeg syns fortsatt det er dårlig. Kaféen skal - i hvertfall etter min mening - være et sted der alle føler seg velkomne. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Haha. Underpants er en dritkjip kuk. Sikker på at du ikke fornærmer dritkjipe kuker rundt om i hele verden nå? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 http://icanhascheezburger.files.wordpress....s-are-bored.jpg Har vi ikke en humor-bilde tråd? sorry...but I'm bored pluss at det er ork å leite etter slike tråder! Lenke til kommentar
binko Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Dere er så melodramatiske hele gjengen. Personlig ignorerer jeg mine og alle andres følelser hele tiden, og se hvor jeg står i dag, ingen krangling, bare et SUNT OG GLANSFULLT HÅR. YaaAAAAWN, sove nå. *smatt smatt* Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg blaster natta inn med Iron Maiden MEN må legge meg, heldagsprøve i morra Så: ELLO, GOODBAIE! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Smooth! var den jeg tenkte på. Heh, Ronald van Gelderen sin remix er så evig mye bedre . Alt er bra! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 http://icanhascheezburger.files.wordpress....s-are-bored.jpg Har vi ikke en humor-bilde tråd? sorry...but I'm bored pluss at det er ork å leite etter slike tråder! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=690294 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=683455 Vær så god. Nå slipper orket. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hadde jeg vært b-real ville jeg bannet Sameboe noen døgn. Sånn... for deres informasjon. Sameboe er nemlig en dritkjip kuk. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Derfor lurer jeg ofte på om folk bevist lar seg provosere bare for å kunne komme med krasse ord.. ? Jeg tror forklaringen er dette: Og så en del søte små med trigga fingas itchier than chikkin poxxx, som Bob Saget så elegant sier det, så klart. Du mener forresten bevisst, ikke bevist. (Du virker som en som ikke blir sint fordi han får konstruktiv kritikk, så jeg tar sjansen.) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Haha. Underpants er en dritkjip kuk. Sikker på at du ikke fornærmer dritkjipe kuker rundt om i hele verden nå? Sikker på at du ikke fornærmer folk som er født gale, avla ville og fora på piggtråd rundt om i hele verden nå? Oi. Oi, Lars. OI! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hadde jeg vært b-real ville jeg bannet Sameboe noen døgn. Sånn... for deres informasjon. Sameboe er nemlig en dritkjip kuk. :!: Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hadde jeg vært b-real ville jeg bannet Sameboe noen døgn. Sånn... for deres informasjon.Sameboe er nemlig en dritkjip kuk. Jeg gjennomskuer deg. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Uten Gapwick ville vi alle sittet her å klødd hverandre på ryggen og godsnakket hverandre møre. Jeg setter pris på de småsyrlige nålestikksreferansene, det skaper en balanse. Bra at du bytter på litt. Begynte å gå lei av din konstante tilbedelse av Haltan på nettene. Taco-poll: Lefser, siden det passer mye bedre til kyllingtaco, som jeg nesten alltid spiser. Til kjøttdeig fungerer skjell ganske bra også. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Sikker på at du ikke fornærmer folk som er født gale, avla ville og fora på piggtråd rundt om i hele verden nå? Oi. Oi, Lars. OI!Au. Den svei. Etterpå skal jeg se en film som heter Wristcutters. Kanskje jeg skal følge eksempelet der i ren fortvilelse. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hadde jeg vært b-real ville jeg bannet Sameboe noen døgn. Sånn... for deres informasjon. Sameboe er nemlig en dritkjip kuk. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (...) hvis det er ironi enkelte prøver seg på, mislykkes det som oftest. Det oppfattes heller som kritikk, og skaper en ganske dårlig stemning. Her er du nok inne på noe ja. Jeg har enda til gode å lese et syrlig innlegg fra eksempelvis Gapwick som ikke syder av ironi. Derfor lurer jeg ofte på om folk bevist lar seg provosere bare for å kunne komme med krasse ord.. ? Det blir jo etterhvert tydelig at det ikke oppfattes som ironi, og likevel fortsetter det. Så det jeg ikke skjønner er hvorfor man gidder, alt det resulterer i er dårlig stemning. Jeg blir lei. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Sikker på at du ikke fornærmer folk som er født gale, avla ville og fora på piggtråd rundt om i hele verden nå? Oi. Oi, Lars. OI!Au. Den svei. Etterpå skal jeg se en film som heter Wristcutters. Kanskje jeg skal følge eksempelet der i ren fortvilelse. NEI ZOMFG! IKKE GJØR DET JEG BARE TULLA SERIØST!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Har sansen for Sameboe jeg... gjør det meg også til en dritkjip kuk? I så fall vil jeg ha en is! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg