Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Uten Gapwick ville vi alle sittet her å klødd hverandre på ryggen og godsnakket hverandre møre. Jeg setter pris på de småsyrlige nålestikksreferansene, det skaper en balanse.

Greit nok, det har jeg forståelse for. Må jo være greit når det ikke er deg hun driter ut. Altså, jeg skjønner at dere blir lei av alt tullet her, men jeg syns faktisk vi har en god stemning her ellers.

Jeg har lest SO-tråder i flere år, og jeg finner det forfriskende og regelrett deilig når det av og til kommer inn personer som tør å bryte litt opp i sukkerklubben og utfordre det etablerte. Dessverre forsvinner de fleste av dem like fort ut som de kom inn. Når det er sagt så inviterer jeg gjerne Gapwick til å gi meg litt av støyten, det mangler tross alt ikke på materiale å ta av. :D

Jeg synes alle burde få smake pisken en gang i blant, så holdes vi litt på tå hev. Jeg synes dog at mange kunne blitt flinkere til å stå opp for seg selv også, istedenfor å bare ta det til seg som noe personlig for så å skape surmaget stemning etterpå å skylde på Gapwick.

Selvironi er tydeligvis mangelvare hos mange, og man burde kanskje legge de seriøse maskene utenfor når man trår inn i DNFK og heller fleipe litt tilbake.

Når det er sagt så forstår jeg at mange har sett seg lei på både min og andres noe agerte fremtreden i det siste, og det har jeg respekt for. Men er det virkelig seriøse og objektive blokker med tekst man ønsker også her inne? Får man ikke nok av det ellers på forumet?

Jaa, jo, ser den. Nå må jeg bare si at jeg syns de største og mest seriøse tekstblokkene har kommet fra "deres side", og at hvis det er ironi enkelte prøver seg på, mislykkes det som oftest. Det oppfattes heller som kritikk, og skaper en ganske dårlig stemning.

Men joda, begge parter har absolutt forbedringspotensiale. Så hvis man er mer obs på det, går det kanskje bra etterhvert.

...jeg bør kanskje også nevne at jeg har ordentlig sansen for Gapwick sine innlegg utafor kaféen, de er både mer nøytrale og veldig nyttige.

Endret av Hoppende Bryster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Omg, har ikke hørt den sangen der på neste 1 år! Faen for noen minner den brakte! Er ikke det en eller annen chillout remix av Dogzilla - Without You?

Nærmeste du kommer er Frase sin mash-up :) . Frase har også remixa Tri-State (låta).

Above & Beyond Vs. Dogzilla - A Tri-State Without You (Frases Introzilla Mashup)

Okeiokei, låta er funnet "på nettet", så ikke ta navnet som korrekt.

Lenke til kommentar
JoachimR, wer r u????

Fun fact: Han bor i København for tiden, og jeg er invitert. Så det så.

Hva gjør han? Master i å være bedre enn oss? (':

Jaa, jo, ser den. Nå må jeg bare si at jeg syns de største og mest seriøse tekstblokkene har kommet fra "deres side", og at hvis det er ironi enkelte prøver seg på, mislykkes det som oftest. Det oppfattes heller som kritikk, og skaper en ganske dårlig stemning.

Men joda, begge parter har absolutt forbedringspotensiale. Så hvis man er mer obs på det, går det kanskje bra etterhvert.

Hvis alle skjønner spøken, er ikke ironi spesielt morsomt.

Lenke til kommentar
Omg, har ikke hørt den sangen der på neste 1 år! Faen for noen minner den brakte! Er ikke det en eller annen chillout remix av Dogzilla - Without You?

Nærmeste du kommer er Frase sin mash-up :) . Frase har også remixa Tri-State (låta).

Above & Beyond Vs. Dogzilla - A Tri-State Without You (Frases Introzilla Mashup)

Okeiokei, låta er funnet "på nettet", så ikke ta navnet som korrekt.

Smooth!

var den jeg tenkte på.
Lenke til kommentar

Det er jo det som er hele poenget, at det er mer gjennomført og alvorlig. Det er grunn til at A Modest Proposal er morsommere enn en lyspærevits.

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
(...) hvis det er ironi enkelte prøver seg på, mislykkes det som oftest. Det oppfattes heller som kritikk, og skaper en ganske dårlig stemning.
Her er du nok inne på noe ja. Jeg har enda til gode å lese et syrlig innlegg fra eksempelvis Gapwick som ikke syder av ironi. Derfor lurer jeg ofte på om folk bevist lar seg provosere bare for å kunne komme med krasse ord.. ?
Lenke til kommentar
Jeg har lest SO-tråder i flere år, og jeg finner det forfriskende og regelrett deilig når det av og til kommer inn personer som tør å bryte litt opp i sukkerklubben og utfordre det etablerte. Dessverre forsvinner de fleste av dem like fort ut som de kom inn. Når det er sagt så inviterer jeg gjerne Gapwick til å gi meg litt av støyten, det mangler tross alt ikke på materiale å ta av. :D

Hvis noe er mangelvare, så er det materiale å ta av på deg. :hrm:

Jeg synes alle burde få smake pisken en gang i blant, så holdes vi litt på tå hev. Jeg synes dog at mange kunne blitt flinkere til å stå opp for seg selv også, istedenfor å bare ta det til seg som noe personlig for så å skape surmaget stemning etterpå å skylde på Gapwick.

Selvironi er tydeligvis mangelvare hos mange, og man burde kanskje legge de seriøse maskene utenfor når man trår inn i DNFK og heller fleipe litt tilbake.

Du forsvarer Gapwick samtidig som du sier at man skal ha selvironi og ikke være for seriøs i Forumkafeen. :roll:

Når det er sagt så forstår jeg at mange har sett seg lei på både min og andres noe agerte fremtreden i det siste, og det har jeg respekt for.

Kva for ein?

Men er det virkelig seriøse og objektive blokker med tekst man ønsker også her inne? Får man ikke nok av det ellers på forumet?

Jeg ønsker ikke at Forumkafeen skal utelukkende bestå av seriøse, objektive blokker av tekst, men det jeg har noe imot er daglig dumping av negativitet, noe i hvert fall jeg får nok av på ramma.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...