Skogsraa Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Tror jeg skal legge meg nå. Natta! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Minn meg på å aldri ta musikkanbefalinger fra deg. r we circle trollin' yet or what Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Dette er magi. Svakt. Gi folket albumet Tri-State istedet Se filmen hos Youtube Ikke mest avanserte, men gjør det ikke noe svakere av den grunn . Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg hørte Merzbow for første gang på 1993–2003: 1st Decade in the Machines. Det plager meg den dag idag. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 lang dag i morgen, kinda brb in 6 hours lol Lenke til kommentar
MSg Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Minn meg på og aldri være slike online-viktig-per Will do! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Tror det er på tide at jeg legger meg snart også. Have fun, mennesker. (?) NP: The Animals - House of the Rising Sun Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Uten Gapwick ville vi alle sittet her å klødd hverandre på ryggen og godsnakket hverandre møre. Jeg setter pris på de småsyrlige nålestikksreferansene, det skaper en balanse. Greit nok, det har jeg forståelse for. Må jo være greit når det ikke er deg hun driter ut. Altså, jeg skjønner at dere blir lei av alt tullet her, men jeg syns faktisk vi har en god stemning her ellers. Jeg har lest SO-tråder i flere år, og jeg finner det forfriskende og regelrett deilig når det av og til kommer inn personer som tør å bryte litt opp i sukkerklubben og utfordre det etablerte. Dessverre forsvinner de fleste av dem like fort ut som de kom inn. Når det er sagt så inviterer jeg gjerne Gapwick til å gi meg litt av støyten, det mangler tross alt ikke på materiale å ta av. Jeg synes alle burde få smake pisken en gang i blant, så holdes vi litt på tå hev. Jeg synes dog at mange kunne blitt flinkere til å stå opp for seg selv også, istedenfor å bare ta det til seg som noe personlig for så å skape surmaget stemning etterpå å skylde på Gapwick. Selvironi er tydeligvis mangelvare hos mange, og man burde kanskje legge de seriøse maskene utenfor når man trår inn i DNFK og heller fleipe litt tilbake. Når det er sagt så forstår jeg at mange har sett seg lei på både min og andres noe agerte fremtreden i det siste, og det har jeg respekt for. Men er det virkelig seriøse og objektive blokker med tekst man ønsker også her inne? Får man ikke nok av det ellers på forumet? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Dette er magi. Svakt. Gi folket albumet Tri-State istedet Omg, har ikke hørt den sangen der på neste 1 år! Faen for noen minner den brakte! Er ikke det en eller annen chillout remix av Dogzilla - Without You? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Tror det er på tide at jeg legger meg snart også. Have fun, mennesker. (?) NP: The Animals - House of the Rising Sun Jeg syns The Doors gjør en mye bedre version av sangen men yeah...tøff indeed. Natta søten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Minn meg på og aldri være slike online-viktig-per Aldri vær slik online-viktigper. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Selvironi er tydeligvis mangelvare hos mange, og man burde kanskje legge de seriøse maskene utenfor når man trår inn i DNFK og heller fleipe litt tilbake. Tuller du? Internet er alvorlige saker jo. Minn meg på og aldri være slike online-viktig-per Aldri vær slik online-viktigper. Ahhh...du skjønner meg jo Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg syns The Doors gjør en mye bedre version av sangen men yeah...tøff indeed.Natta søten. Ville bare høre stemmen til Eric Burdon før jeg la meg, snuppen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ahhh...du skjønner meg jo Så klart. Vi har et spesielt uuttalt bånd vi to. Det har jeg følt lenge. TA MEG NÅ! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ingen som vil høre stemmen min før de legger seg? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg har lest SO-tråder i flere år, og jeg finner det forfriskende og regelrett deilig når det av og til kommer inn personer som tør å bryte litt opp i sukkerklubben og utfordre det etablerte. Dessverre forsvinner de fleste av dem like fort ut som de kom inn. Når det er sagt så inviterer jeg gjerne Gapwick til å gi meg litt av støyten, det mangler tross alt ikke på materiale å ta av. Jeg synes alle burde få smake pisken en gang i blant, så holdes vi litt på tå hev. Jeg synes dog at mange kunne blitt flinkere til å stå opp for seg selv også, istedenfor å bare ta det til seg som noe personlig for så å skape surmaget stemning etterpå å skylde på Gapwick. Selvironi er tydeligvis mangelvare hos mange, og man burde kanskje legge de seriøse maskene utenfor når man trår inn i DNFK og heller fleipe litt tilbake. Når det er sagt så forstår jeg at mange har sett seg lei på både min og andres noe agerte fremtreden i det siste, og det har jeg respekt for. Men er det virkelig seriøse og objektive blokker med tekst man ønsker også her inne? Får man ikke nok av det ellers på forumet? i am behind u 100 per $/100 JoachimR, wer r u???? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 JoachimR, wer r u???? Fun fact: Han bor i København for tiden, og jeg er invitert. Så det så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg