fargoth Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Uten Gapwick ville vi alle sittet her å klødd hverandre på ryggen og godsnakket hverandre møre. Jeg setter pris på de småsyrlige nålestikksreferansene, det skaper en balanse. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Uten Gapwick ville vi alle sittet her å klødd hverandre på ryggen og godsnakket hverandre møre. Jeg setter pris på de småsyrlige nålestikksreferansene, det skaper en balanse. Circlejerk = AWESOME! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 3 mill på at Gapwick er brutal_mann i forkledning. Anyone? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 3 mill på at Gapwick er brutal_mann i forkledning. Anyone? Make it 5. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Uten Gapwick ville vi alle sittet her å klødd hverandre på ryggen og godsnakket hverandre møre. Jeg setter pris på de småsyrlige nålestikksreferansene, det skaper en balanse. Greit nok, det har jeg forståelse for. Må jo være greit når det ikke er deg hun driter ut. Altså, jeg skjønner at dere blir lei av alt tullet her, men jeg syns faktisk vi har en god stemning her ellers. Endret 29. mars 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Samma det. Hører ikke så mye på slikt. Mer under electronica som Røyksopp og Ugress. Før noen påpeker at det er mainstream, så betyr ikke det at jeg liker musikken dårligere av den grunn.Ellers går det i allsidig rock fra den mainstream-gruppa In Flames til Arcade Fire. Funk er også utrolig digg å høre på. Virker som om alt for mange er opptatt av at musikken de ikke hører på er mainstream, som om det er noe negativt. Samma faen bare man liker det selv så. Det er ikke kult å høre på musikk andre liker. Derfor hører jeg på Merzbow. Se filmen hos Youtube Javel? Når ble det en kulhetsfaktor å høre på musikk? Kommer en ned gata med musikk på boomblasteren som ingen har hørt før så blir jentene våte i trusa og bare: Næææh. Fy faen han var kul som hører på den musikken jeg aldri har hørt før. Samma som å spise biller kun fordi det ikke er så mange andre her til lands som spiser det. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Uten Gapwick ville vi alle sittet her å klødd hverandre på ryggen og godsnakket hverandre møre. Jeg setter pris på de småsyrlige nålestikksreferansene, det skaper en balanse. Så bra da. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Merzbow er jævlig digg. Lenge siden jeg har hørt på det, men takk for påminnelsen. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Javel? Når ble det en kulhetsfaktor å høre på musikk? Kommer en ned gata med musikk på boomblasteren som ingen har hørt før så blir jentene våte i trusa og bare:Næææh. Fy faen han var kul som hører på den musikken jeg aldri har hørt før. Samma som å spise biller kun fordi det ikke er så mange andre her til lands som spiser det. Jeg skulle til å skrive noe sarkastisk om at du ikke forstår ironi, men du avsluttet sterkt og er litt søt likevel. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg savner schnell og geita hans, jeg. Han skapte også god stemning Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Dra i fjæra hvor du kan være deg selv og spise skjell. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg savner schnell og geita hans, jeg. Han skapte også god stemning Seconed. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Jeg savner schnell og geita hans, jeg. Han skapte også god stemning Var det Schnell som hadde geit? Var det ikke Spisemannen? EDIT: Nei, var visst begge to. Nevermind Endret 29. mars 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Uten Gapwick ville vi alle sittet her å klødd hverandre på ryggen og godsnakket hverandre møre. Jeg setter pris på de småsyrlige nålestikksreferansene, det skaper en balanse. Greit nok, det har jeg forståelse for. Må jo være greit når det ikke er deg hun driter ut. Altså, jeg skjønner at dere blir lei av alt tullet her, men jeg syns faktisk vi har en god stemning her ellers. Er jo noen som ikke liker god stemning, da. Er enig med deg, dog. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Javel? Når ble det en kulhetsfaktor å høre på musikk? Kommer en ned gata med musikk på boomblasteren som ingen har hørt før så blir jentene våte i trusa og bare:Næææh. Fy faen han var kul som hører på den musikken jeg aldri har hørt før. Samma som å spise biller kun fordi det ikke er så mange andre her til lands som spiser det. Jeg skulle til å skrive noe sarkastisk om at du ikke forstår ironi, men du avsluttet sterkt og er litt søt likevel. *kniz lizzom* Endret 29. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Merzbow er jævlig digg. Lenge siden jeg har hørt på det, men takk for påminnelsen. Minn meg på å aldri ta musikkanbefalinger fra deg. Jeg savner schnell og geita hans, jeg. Han skapte også god stemning Schnell vil jeg på sett og vis kalle Gapwicks antitese. Der Gapwick polariserer mengden og er gud i den ene leiren, ofret Schnell seg slik at alle ble best friends 4ever. Enten han var klar over det eller ei. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Merzbow er jævlig digg. Lenge siden jeg har hørt på det, men takk for påminnelsen. I mine ører låt det der helt rumpe. Hørtes jo ut som om de kvelte en frosk. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Merzbow er jævlig digg. Lenge siden jeg har hørt på det, men takk for påminnelsen. Minn meg på å aldri ta musikkanbefalinger fra deg. Hvorfor ikke? Merzbow er jævlig digg. Lenge siden jeg har hørt på det, men takk for påminnelsen. I mine ører låt det der helt rumpe. Hørtes jo ut som om de kvelte en frosk. Da er det dine ører det er noe galt med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg