Datasmurf Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Eric Prydz er en ond mann. Dette vet vi etter "Proper Education" *grøsse og ønske å ta livet av vedkommende* Og jeg har sansen for Gapwick. Hu er som en kul og kvinnelig versjon av Skarstad. Dessuten virker hu som en av de få intellektuelle og beleste kvinnelige personene her i DNFK Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Basshunter kommer vel mer under kategorien "trance" tror jeg.... Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 I dag har jeg spilt bort nesten alle pokerpengene mine. Skal sitte våken i natt helt til jeg har vunnet alt tilbake. Basshunter kommer vel mer under kategorien "trance" tror jeg.... Woot? Basshunter er dance. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Og jeg har sansen for Gapwick.Hu er som en kul og kvinnelig versjon av Skarstad. Dessuten virker hu som en av de få intellektuelle og beleste kvinnelige personene her i DNFK IKKE VÅG Å KRENKE SKARSTAD NAVN PÅ DEN MÅTEN! Endret 29. mars 2009 av Underpants Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Gapwick ér veldig smart og belest, men jeg syns ikke det hjelper når det for det meste blir brukt til å være lite hyggelig mot andre. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Eric Prydz er en ond mann.Dette vet vi etter "Proper Education" *grøsse og ønske å ta livet av vedkommende* Og jeg har sansen for Gapwick. Hu er som en kul og kvinnelig versjon av Skarstad. Dessuten virker hu som en av de få intellektuelle og beleste kvinnelige personene her i DNFK Pøh. Han har sine gullkorn. Pjanoo :!: . Og under Pryda-aliaset. Og ja, Gapwick er noe for seg selv, noe DNFK trenger. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Basshunter kommer vel mer under kategorien "trance" tror jeg.... Du er iallefall nærme(re). Det går vel under eurodance tror jeg. Ifølge wiki også Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Basshunter kommer vel mer under kategorien "trance" tror jeg.... Woot? Basshunter er dance. Undersjangeren Basshunter hører til i heter da strengt tatt Commercial Trance. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Taco-poll: Lefse eller skjell? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Samma det. Hører ikke så mye på slikt. Mer under electronica som Røyksopp og Ugress. Før noen påpeker at det er mainstream, så betyr ikke det at jeg liker musikken dårligere av den grunn. Ellers går det i allsidig rock fra den mainstream-gruppa In Flames til Arcade Fire. Funk er også utrolig digg å høre på. Virker som om alt for mange er opptatt av at musikken de ikke hører på er mainstream, som om det er noe negativt. Samma faen bare man liker det selv så. edit: Angående taco skjell eller lefse, så er jeg usikker. Men ta en lefse, fyll opp også knuser du skjell over før du ruller sammen Endret 29. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Taco-poll: Lefse eller skjell? Shell Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Taco-poll: Lefse eller skjell? Man starter med lefse og slutter med skjell. Det er iallefall min oppskrift. I lefsa får man plass til mye mat, og i skjellet er det bare kos på slutten. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Eric Prydz er en ond mann.Dette vet vi etter "Proper Education" *grøsse og ønske å ta livet av vedkommende* Og jeg har sansen for Gapwick. Hu er som en kul og kvinnelig versjon av Skarstad. Dessuten virker hu som en av de få intellektuelle og beleste kvinnelige personene her i DNFK Døøøh...det ER skarstad..alle vet jo det. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Taco-poll: Lefse eller skjell? Lefse, men med knust skjell(evt. chips) inni, i tillegg til alt det andre. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Lefse, såklart. Og Ugress og Arcade Fire er flotte. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Musikksjangre nå for tiden er lapskaus. Dance. eurodance, techno, trash-metal, speed trash-metal, avant-garde metal, avantgarde rock, osv. Blir jo umuligå holde styr på. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Evt. kaviar, majones og ikke minst ketchup. Yummy. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Evt. kaviar, majones og ikke minst ketchup. Yummy. Meh, du glemte tyttebærsyltetøy. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Evt. kaviar, majones og ikke minst ketchup. Yummy. Meh, du glemte tyttebærsyltetøy. Og remulade. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Samma det. Hører ikke så mye på slikt. Mer under electronica som Røyksopp og Ugress. Før noen påpeker at det er mainstream, så betyr ikke det at jeg liker musikken dårligere av den grunn.Ellers går det i allsidig rock fra den mainstream-gruppa In Flames til Arcade Fire. Funk er også utrolig digg å høre på. Virker som om alt for mange er opptatt av at musikken de ikke hører på er mainstream, som om det er noe negativt. Samma faen bare man liker det selv så. Det er ikke kult å høre på musikk andre liker. Derfor hører jeg på Merzbow. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg