Joakim Skurk Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg liker electronica, klassisk, metall, 60talls psykedelia og space-rock Sikkert mer også. ja, selvsagt, noe hip-hop og fransk house er fint. Sjeekk ut dette fantastiske bandet! http://www.myspace.com/firstbandfromouterspace Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Skal vi begynne å liste opp? Jeg syns nesten det er lettere å ramse opp hva jeg ikke liker. Er nok ganske altetende. Her er jeg e9. Er så mye jeg liker at jeg ikke gidder å fortelle folk. Musikksmaken min er en laaaaaaaaaang jojo. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg liker electronica, klassisk, metall, 60talls psykedelia og space-rock Sikkert mer også. ja, selvsagt, noe hip-hop og fransk house er fint. Oversettelse: Jeg liker Basshunter, filmmusikk, Metallica, Pink Floyd og Pink Floyd. Og Daft Punk. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg liker electronica, klassisk, metall, 60talls psykedelia og space-rock Sikkert mer også. ja, selvsagt, noe hip-hop og fransk house er fint. Oversettelse: Jeg liker Basshunter, filmmusikk, Metallica, Pink Floyd og Pink Floyd. Og Daft Punk. Du er rett og slett ikke til å fatte. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg liker ikke korps, danseband, boyband, rap/hiphop. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Jeg liker electronica, klassisk, metall, 60talls psykedelia og space-rock Sikkert mer også. ja, selvsagt, noe hip-hop og fransk house er fint. Oversettelse: Jeg liker Basshunter, filmmusikk, Metallica, Pink Floyd og Pink Floyd. Og Daft Punk. Jeg elsker deg. Edit: Oversettelse: Jeg liker Aphex Twin, Hans Zimmer (og de fire årstidene av Vivaldi), Isengard (siden den siste uken), Pink Floyd og Pink Floyd. Endret 29. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg liker electronica, klassisk, metall, 60talls psykedelia og space-rock Sikkert mer også. ja, selvsagt, noe hip-hop og fransk house er fint. Oversettelse: Jeg liker Basshunter, filmmusikk, Metallica, Pink Floyd og Pink Floyd. Og Daft Punk. LOLS WTF @ U Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Sært. Italiensk dame jeg ikke har peil på hvem er adda meg på Facebook, har bare bidler av dyr og videoer med John Lennon. Creepy. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg liker ikke korps, danseband, boyband, rap/hiphop. Oversettelse: Jeg liker ikke Gapwick. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Heia Steffen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg digger electronica, men hater Basshunter og Eric Prydz. Hva sier det om meg? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg liker ikke korps, danseband, boyband, rap/hiphop. Oversettelse: Jeg liker ikke Gapwick. Dæven, din oversettelse er noe av de bedre jeg har sett. Du slår freetranslation og google translate langt ned i støvlene! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg elsker også rock, jazz og klassisk. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg digger electronica, men hater Basshunter og Eric Prydz. Hva sier det om meg? At du er et offer for Gapwicks generaliseringer. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 LOLS WTF @ U Skal vi skyte oss i foten igjen? Jeg digger electronica, men hater Eric Prydz. Hva sier det om meg? At du tar feil. Ang. Gapwick, som alltid ser ut til å bli et tema, er ikke sangen i signaturen også brukt i et tv-program eller noe, eller en reklame? Får en tanke om at TV 2 er involvert :3 . Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 LOLS WTF @ U Skal vi skyte oss i foten igjen? Altså, når man sier at Basshunter er elektronika, så er det noe feil. I harddisken. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Altså, når man sier at Basshunter er elektronika, så er det noe feil. I harddisken. Du burde også komme til et punkt hvor generaliseringer av musikk forekommer av uvitende. Og at folk spiller på at en blir irritert av det. Red: idiotklokke på forumet, plutselig stilte den seg enda en time. Endret 29. mars 2009 av chokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg