Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja-a. Spørs hva vi skal gjøre den helgen, da. Gå og henge på inside eller sitte på aura eller se for mye film eller spille xbox eller noe xD

Hva er inside? Hva er aura? Resten vet jeg hva er. Jeg er fleksibel og letttilvendelig såå bare det er noe å finne på er jeg fornøyd ^^

Hva vis jeg liker gutter i bikini da? :O
Da får du synge på siste verset
Lenke til kommentar
Ja-a. Spørs hva vi skal gjøre den helgen, da. Gå og henge på inside eller sitte på aura eller se for mye film eller spille xbox eller noe xD
Hva er inside? Hva er aura? Resten vet jeg hva er. Jeg er fleksibel og letttilvendelig såå bare det er noe å finne på er jeg fornøyd ^^
Inside er hengestedet mitt. Hardrockkafé. Aura er sånn økologisk kafé med deilige brownies. :wee:

Jeg foretrekker en fin blanding. Eventuelt bestille fôr og se for mye film og spille xbox og drite i sosialliv. xD

Lenke til kommentar
Jeg har NES, SNES, N64, Wii, PS1, PS2, xbox360, GameBoy, GameBoy Color, Gameboy Advanced SP og Playstation Portable.. Ja. Tror det var alt. :wee:

Godt over halvparten er hos pappa, da xD

Jeg tok ikke med mine håndholdte, men jeg har de samme som du pluss vanlig Gameboy Advanced med PokèMon Red edition! DET EIER! Spiller det hele tia :D

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Publikum ja, men tenk på mas(s)emediene

jeg har....... *sukk* :(

Jeg forstår at de vil sette en negativ vinkling på dette, men jeg kan alltid selge min histore til Se og Hør for en betydelig sum.

Du har... en seng å sove i? Er ikke til å rynke på nesen av det, mange som ikke har senger, de må sove på kjøkkenredskaper istedenfor, tenk å vondt det er å ligge på en potetskreller.

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...