Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Real dolls-greia var litt creepy... Akkurat sett ferdig jeg også nå faen meg fortjent til han kisen at dama gikk ifra han Interessant som sagt, men det er jo slike personer som faller inn under kategorien "sammfunnstapere". Eklest var han der Davecat. Lurer på om jeg ville "hatt sex" med en om jeg hadde fått muligheten. Selv om jeg tar meg selv lite høytidlig, så er ikke det ensbetydende med at jeg ikke har selvrespekt. Hadde ikke kunnet leve med skammen over å ha hatt sex med noe sånt. Endret 29. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Stones er herlig. Rett og slett <3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Today, I was getting sick of listening to the guy in the next room over getting nasty with some girl, so I called my girlfriend to see if she wanted to go get some food. Then I heard her phone ring. Through the wall. FML Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Får jeg friste med en skjelden utgave av Sticky Fingers i Vinyl? Ligger pent oppbevart hjemme hos foreldrene mine. FML er utrolig bra tidsfordiv. Men alt for mange fjortiser som hater livet sitt dersom foreldrene terger dem litt. Endret 29. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Angie er fin den. =) Før trodde jeg han sang "Angel" Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) HB: jeg har mekket på siden min ^^ Må jo ha et sted å legge ut info under treffet :!: ...hva slags info? Du veit at jeg har planer om å bli full og si og gjøre mindre smarte ting? Endret 29. mars 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Æsj. Sjekka litt og fant ut at den Sticky Fingers plata var ikke skjelden likevel.. Men har en Manfred Man i rød vinyl... kanskje jeg kan skryte av at den er skjelden.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Lurer på om jeg ville "hatt sex" med en om jeg hadde fått muligheten. Selv om jeg tar meg selv lite høytidlig, så er ikke det ensbetydende med at jeg ikke har selvrespekt. Hadde ikke kunnet leve med skammen over å ha hatt sex med noe sånt. Det blir jo en veldig dyr fleshlight. Og å prøvd en flashlight er jo ikke så ekkelt. Men akkurat det dokke-blikket under "sexen" kunne jeg klart meg uten... (Btw. Jeg liker at jeg diskuterer dokke-sex, mens alle andre snakker om andre ting her) Endret 29. mars 2009 av :--{D Lenke til kommentar
MSg Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 ...hva slags info? Du veit at jeg har planer om å bli full og si og gjøre mindre smarte ting? Nettopp derfor.. ^^ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 MAH MAH MAH WTF!? DET ER «MUM MUM MUM MAH!» Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg satt på Sir Winstons. Jeg sto på Rockefeller... Fra halv 9 til halv 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Lurer på om jeg ville "hatt sex" med en om jeg hadde fått muligheten. Selv om jeg tar meg selv lite høytidlig, så er ikke det ensbetydende med at jeg ikke har selvrespekt. Hadde ikke kunnet leve med skammen over å ha hatt sex med noe sånt. Det blir jo en veldig dyr fleshlight. Og å prøvd en flashlight er jo ikke så ekkelt. Men akkurat det dokke-blikket under "sexen" kunne jeg klart meg uten... (Btw. Jeg liker at jeg diskuterer dokke-sex, mens alle andre snakker om andre ting her) En fleshlight hadde ikke vært så ille å prøve, selv om jeg mistenker at jeg foretrekker en runk med høyrehånda. Det er akkurat det å jukke på ei full-scale dukke med gummikropp uten noe som helst som tar tak rundt en selv og reagerer, som jeg synes høres forkastelig ut. Mistenker, uten at jeg har noen erfaring med det, at det kan minne mye om nekrofili. Ekkle saker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Makan, tjente 800 på å sitte barnevakt igår. Det må da være feil. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ah, man, I just shot Marvin in the face. No lol, just a bird. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg satt på Sir Winstons. Med Mustafa? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Skulle ikke forundret meg om han som var nr. 2 hadde stoppet ut moren sin og dyttet henne inn på det rommet. Endret 29. mars 2009 av Blackslash Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Lurer på om jeg ville "hatt sex" med en om jeg hadde fått muligheten. Selv om jeg tar meg selv lite høytidlig, så er ikke det ensbetydende med at jeg ikke har selvrespekt. Hadde ikke kunnet leve med skammen over å ha hatt sex med noe sånt. Det blir jo en veldig dyr fleshlight. Og å prøvd en flashlight er jo ikke så ekkelt. Men akkurat det dokke-blikket under "sexen" kunne jeg klart meg uten... (Btw. Jeg liker at jeg diskuterer dokke-sex, mens alle andre snakker om andre ting her) De ser jo temmelig creepy ut da, nesten som lik. Stive og kalde er de vel også kan jeg tenke meg. Dessuten kan man kjøpe seg temmelig mange ekte ligg for prisen av en dukke. --- Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ahh, østlandske jenter. FINNES det bedre? rawr Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 ...hva slags info? Du veit at jeg har planer om å bli full og si og gjøre mindre smarte ting? Nettopp derfor.. ^^ Duuu, vær grei. Ah, man, I just shot Marvin in the face. No lol, just a bird. AAAAAAAAAHHH. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg