Rescue me Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Endelig er jeg alene her . Ingen som trenger å plage meg med nye poster . *poke* Ødelegge ro og orden på den måten. Fy fy! Lenke til kommentar
Play dead Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Te amok tanto Nytt nick? :S What the....Oo. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg hadde å lyst til å bytte nick, men etter en liten samtale med en mod så fant vi fort ut av at det kunne bli utestengelse en liten uke hehe sensur ftw. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg hadde å lyst til å bytte nick, men etter en liten samtale med en mod så fant vi fort ut av at det kunne bli utestengelse en liten uke hehe sensur ftw. Går ann å bytte nick uten å bannes da Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Går ann å bytte nick uten å bannes da Ja, det vet jeg, men ikke det jeg skulle bytte til Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ja, det vet jeg, men ikke det jeg skulle bytte til Din gris ^..^ Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Din gris ^..^ Hihi, du liker det litt å. Ja, har folket noe planer til helgen? Det har jeg.. Ooog... Det kan bli ikke så veldig bra tror e Nå skal liksom noen spør meg hva jeg skal gjøre i helga da.. Omg lism Endret 22. januar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Være syk, tydeligvis. Er det ikke litt tidlig å snakke om helgen? Er tirsdag, liksom. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Være syk, tydeligvis. Er det ikke litt tidlig å snakke om helgen? Er tirsdag, liksom. Men jeg har store planer Og ny signatur! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hihi, du liker det litt å.Jeg nei Ja, har folket noe planer til helgen?Ikke egentlig. Jeg vil reise. Lei av å være heime Nå skal liksom noen spør meg hva jeg skal gjøre i helga da.. Omg lism*deadly silence* Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) *deadly silence* Damn you to hell! Vis du hadde spurt hvor jeg skulle, så hadde jeg svart at jeg skulle vært ute å reist, og du kunne blitt med, men nå er jeg ikke så sikker på om jeg vil ha deg med lengre Endret 22. januar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Vis du hadde spurt hvor jeg skulle, så hadde jeg svart at jeg skulle vært ute å reist, og du kunne blitt med, men nå er jeg ikke så sikker på om jeg vil ha deg med lengre Hvor skal du? Kan jeg bli med? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Du kan komme til Bergen, PepsiCo. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 LockBreaker fikk til en matte oppgave Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hvor skal du? Kan jeg bli med? Jeg skal til Hovden å stå på ski, og ja du kan det, me nbare vis du er dårligere til å stå på ski enn meg.. Fordi jeg suger, og mi må ikke glemme at jeg er dårlig til å stå på ski!! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Du kan komme til Bergen, PepsiCo. Gjerne det. Får jeg sove hos deg?=) Jeg skal til Hovden å stå på ski, og ja du kan det, me nbare vis du er dårligere til å stå på ski enn meg.. Fordi jeg suger, og mi må ikke glemme at jeg er dårlig til å stå på ski!! Snowboard only på meg ;o Men jeg kan hoppe over deg ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Du kan komme til Bergen, PepsiCo. Gjerne det. Får jeg sove hos deg?=) Skal nok klare å finne plass til deg, ja Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Snowboard only på meg ;o Men jeg kan hoppe over deg ^^ Men faen, jeg må jo ha noen der som er dårligere enn meg så jeg fortsatt can se litt Cool ut Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Skal nok klare å finne plass til deg, ja eyey, fristende å reise dit. Noen år siden jeg var der sist Men faen, jeg må jo ha noen der som er dårligere enn meg så jeg fortsatt can se litt Cool ut Bare å reklamere for dansk dag i bakken, så føler du deg nok hjemme Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Bare å reklamere for dansk dag i bakken, så føler du deg nok hjemme Eller, jeg kan stikke i badeland og bare ligge å slappe av i et boblebad hele dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg