Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå tok Sameboe kvelden...natta :D

LÅL. Yiou lose. Natta!

Pupper, du skulle legge deg for 2 timer siden?

Hysjda. det blei så koselig å sitte oppe. også er jeg nesten ferdig med vinen, er så kjipt når det bare står en ekkel skvett igjen.

Lenke til kommentar

TG var ganske kjipt, begge gangene. Første året var eg alene og kjente ingen, sov ikke, dusjet ikke og gikk tom for penger etter 3 dager. Men ble kjent med noen kule folk.

Neste året ble eg full første, andre og tredje dagen, sov heller ikke nå, eller dusjet. Og gikk tom for penger etter 3 dager nå og.

Men vil gjerne gjøre det igjen når jeg kan kjøre dit.

Lenke til kommentar

Men så er det jo lettere for alle dere som er nært. Blir verre når man må ta tog alene og bære alt selv fra hordaland, hvertfall som 15åring. Hadde prioritert vekk klær og sånt da. Hvor mye kostet billettene nå i år? Er en kompiss som fikk tilbud om en til 779, men synes det var dyrt. Was it?

Lenke til kommentar
Men så er det jo lettere for alle dere som er nært. Blir verre når man må ta tog alene og bære alt selv fra hordaland, hvertfall som 15åring. Hadde prioritert vekk klær og sånt da. Hvor mye kostet billettene nå i år? Er en kompiss som fikk tilbud om en til 779, men synes det var dyrt. Was it?

Skjønner jeg godt. Hadde ikke vært spesielt høy i hatten da sjøl.

Jeg kan forresten ikke huske hva jeg betalte for min, men det var vel omkring der et sted.

Lenke til kommentar

Wow.. var litt sykt når hele byen var mørkelagt her på fredag! :p Litt kjipt å være fast på jobb da mens venner var ute i mørket og grillet og koste seg..

God morgen forresten. 12 timer på jobb.

Endret av Ferchie
Lenke til kommentar

Rart hvordan det noen ganger blir to sider mer her over natta, mens andre ganger blir det 10-15 (i natt), selv om ingen har skrevet her på fire timer. På grunn av at jeg tidligere skulle ønske jeg brukte tiden min på noe bedre etter å ha lest hva folk har skrevet over natta gjør det ikke nå. Så hva har folk snakket om i natt? :p

Edit: Det var visst tre timer siden noen hadde skrevet her, forumet har ikke stilt klokka.

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...