Bango Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Pupper, du skulle legge deg for 2 timer siden? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Nå tok Sameboe kvelden...natta LÅL. Yiou lose. Natta! Pupper, du skulle legge deg for 2 timer siden? Hysjda. det blei så koselig å sitte oppe. også er jeg nesten ferdig med vinen, er så kjipt når det bare står en ekkel skvett igjen. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hm, høre ferdig låta (Layla) og finne senga tenker jeg. Klokka har gått seg vill tror jeg. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Du har rett, hvertfall om skvetten står lenge i solen. Da lukter det dårlig etterhvert. Hva skal folk i påsken? Selv skal eg til florø, om det finnes noen der, send en pm. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg skal på... (brace yourselves) TG!!!!!! Lenke til kommentar
Bango Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Never saw that comming. Klarte å bite av en liten bit av leppen, eplet var hardt, så tennene skled av og bet rett i leppen Har enda båndet fra 2006, klarer såvidt å lese skriften. Det er hardcore. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg skal hjem, merker det blir hyggelig å treffe familien igjen. Blir sikkert tur til Norefjell eller lignende. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 TG var ganske kjipt, begge gangene. Første året var eg alene og kjente ingen, sov ikke, dusjet ikke og gikk tom for penger etter 3 dager. Men ble kjent med noen kule folk. Neste året ble eg full første, andre og tredje dagen, sov heller ikke nå, eller dusjet. Og gikk tom for penger etter 3 dager nå og. Men vil gjerne gjøre det igjen når jeg kan kjøre dit. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg har planer om å dusje og skravle med folk på HW-rekka. Og muligens ta et par pils en kveld. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Men så er det jo lettere for alle dere som er nært. Blir verre når man må ta tog alene og bære alt selv fra hordaland, hvertfall som 15åring. Hadde prioritert vekk klær og sånt da. Hvor mye kostet billettene nå i år? Er en kompiss som fikk tilbud om en til 779, men synes det var dyrt. Was it? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 NU sier jeg godt natt Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Men så er det jo lettere for alle dere som er nært. Blir verre når man må ta tog alene og bære alt selv fra hordaland, hvertfall som 15åring. Hadde prioritert vekk klær og sånt da. Hvor mye kostet billettene nå i år? Er en kompiss som fikk tilbud om en til 779, men synes det var dyrt. Was it? Skjønner jeg godt. Hadde ikke vært spesielt høy i hatten da sjøl. Jeg kan forresten ikke huske hva jeg betalte for min, men det var vel omkring der et sted. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Wow.. var litt sykt når hele byen var mørkelagt her på fredag! Litt kjipt å være fast på jobb da mens venner var ute i mørket og grillet og koste seg.. God morgen forresten. 12 timer på jobb. Endret 29. mars 2009 av Ferchie Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Rart hvordan det noen ganger blir to sider mer her over natta, mens andre ganger blir det 10-15 (i natt), selv om ingen har skrevet her på fire timer. På grunn av at jeg tidligere skulle ønske jeg brukte tiden min på noe bedre etter å ha lest hva folk har skrevet over natta gjør det ikke nå. Så hva har folk snakket om i natt? Edit: Det var visst tre timer siden noen hadde skrevet her, forumet har ikke stilt klokka. Endret 29. mars 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 noen ganger finner vel folk noe morsomt å prate om? Selv om det i de fleste tilfeller handler om diskusjoner selvfølgelig! Det er kjipt at det har vært så stille her de siste timene synes jeg. Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Morn morn. Våkna nettopp fra årets største fyllekule så langt, og er, greit nok, helt hodepine fri. Somebody - TOUCH ME! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg skulle stå opp 10 i dag... også var visst klokka 11 Lenke til kommentar
MSg Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Yay! Det er strålende sol og blå himmel i K-town i dag :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg