Underpants Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 jeg har msn og det får holde Lol, du er bare noob i forhold til oss. Vi er hypermoderne ninja, fullspeket med det siste innen teknologiske midler og ressurser. Jeg skal bli som dere. Planlegger å laste ned The Google så fort jeg får kjøpt LimeWire. Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 De snakker om lengde på penis. Sist jeg målte(med GPS faktisk), så sto kuken 1400 meter over havet! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 jeg har msn og det får holde Lol, du er bare noob i forhold til oss. Vi er hypermoderne ninja, fullspeket med det siste innen teknologiske midler og ressurser. Jeg skal bli som dere. Planlegger å laste ned The Google så fort jeg får kjøpt LimeWire. Sorry, mate. Vår super-ninjutsu er medfødt. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 jeg har msn og det får holde Lol, du er bare noob i forhold til oss. Vi er hypermoderne ninja, fullspeket med det siste innen teknologiske midler og ressurser. Jeg skal bli som dere. Planlegger å laste ned The Google så fort jeg får kjøpt LimeWire. Sorry, mate. Vår super-ninjutsu er medfødt. I won't tell you that I love you Kiss or hug you Cause I'm bluffin' with my muffin I'm not lying I'm just stunnin' with my love-glue-gunning Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) jeg har msn og det får holde Lol, du er bare noob i forhold til oss. Vi er hypermoderne ninja, fullspeket med det siste innen teknologiske midler og ressurser. Jeg skal bli som dere. Planlegger å laste ned The Google så fort jeg får kjøpt LimeWire. Sorry, mate. Vår super-ninjutsu er medfødt. Yea. Jeg lagde versjonen av The Google som finnes på LimeWire for tida.. Hvertfall en av de. Det er en auto-shutdown Endret 29. mars 2009 av edge Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Såeh, hva bedriver dere kvelden med? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 the wat The Internets. Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 the wat Ho ho ho. Merry good morning. Nå legger jeg meg, skal jo for faen opp og.. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Såeh, hva bedriver dere kvelden med? Lager quizer. Det er faktisk gøy! the wat The Internets. NO Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Såeh, hva bedriver dere kvelden med? Det er visst nach her, så jeg driver og slår ihjel litt tid før de andre kommer med folk. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Såeh, hva bedriver dere kvelden med? OMG! http://bildr.no/view/377667 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 http://img12.imageshack.us/img12/2446/forumsfb.png Jøsses, du hadde dugelig med nye meldinger. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Lager quizer. Det er faktisk gøy!Prøv å besvar noen av verdens spørsmål fremfor å skape nye. Spørsmål har vi nok av, svar er mangelvare. Lenke til kommentar
Trotle Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Såeh, hva bedriver dere kvelden med? Ikke masse. The internet her du Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Såeh, hva bedriver dere kvelden med? OMG! http://bildr.no/view/377667 Stussa mer på høyttaler-ikonet. Hva er poenget med å surfe p0rn når man ikke har lyd på? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Folk tenner på mye rart. Selv har jeg vært ute på byen og for en gangs skyld kjente jeg litt skjelving i bena da jeg gikk hjem. Herlig, sjelden jeg føler det Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Folk tenner på mye rart. Selv har jeg vært ute på byen og for en gangs skyld kjente jeg litt skjelving i bena da jeg gikk hjem. Herlig, sjelden jeg føler det Buzzed? Merker det godt når man sitter og drikker en halvliter 40%+ forså å forsøke å reise seg opp Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Vet ikke om jeg vil gå så langt som å si buzzed, men Vin og rom, for seg selvfølgelig, men åh, så nam ^^ Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Lager quizer. Det er faktisk gøy! Prøv å besvar noen av verdens spørsmål fremfor å skape nye. Spørsmål har vi nok av, svar er mangelvare. Har ikke nok IQ til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg