Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

P dude. du sa du var bra bankebyen arendal. Jeg er fra slemmestad

Det sier litt. vi hadde 2 drap her i fjor og slemmestad er kjent sted for bærum og buskerud folk for at vi alltid kuker opp andres fester med bråk. så pass deg! jeg har venner!:p

Jeg er veldig snill på fester da:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vet. Du sier jeg er pingle pga. av at jeg ikke har en døgnrytme og sover bort skoledagene mine (unntatt i dag, og da er det visst ikke skole likevel ><)

Du eier jo ikke selvkontroll eller noe da, det har du jo innrømmet sjøl, så da trenger du jo tydeligvis noen til å passe på deg? barnevakt kanskje? :p

@Even, alle fucker opp festene til hverandre i Arendal, folk kommer uinnviterte og SKAL inn selv om husverten står å nekter de, ikke faen om de reiser! De har gått i en halvtime for å komme hit!

Jeg skal slutte å drikke.. Bare kjøre over fulle mennesker hele tiden, gjøre alle andre en tjeneste

Endret av Den store P
Lenke til kommentar

Mens jeg sitter og prøver å få meg selv ut av døra og ned til naboen med plastgitar, kamera og stæsj for å spille Guitar Hero 3 og bli tatt bilde av mens jeg gjør det.

edit: Tenker tanken hver dag.

Jeg trenger virkelig noen til å passe på meg :p

At jeg får nok søvn, at jeg legger meg / står opp i riktig tid og at jeg får i meg næring i løpet av dagen.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
edit: Tenker tanken hver dag.

Jeg trenger virkelig noen til å passe på meg :p

At jeg får nok søvn, at jeg legger meg / står opp i riktig tid og at jeg får i meg næring i løpet av dagen.

Men det er jo den ENKLE måten, hvorfor gjøre ting så jævla enkelt hele tia når det ligger en mye gøyere utfordring bak å gjøre det vanskelig! :D

Lenke til kommentar
og slemmestad er kjent sted for bærum og buskerud folk for at vi alltid kuker opp andres fester med bråk. så pass deg!

Jeg er fra Drammen, men kan ikke huske at det har vært noen tøffe slemmestad-gutter og "kuka" opp en eneste en av festene jeg har vært på.

Endret av Fev4ng
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...