Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

I lol'd.

Noen som har stilt klokka fram allerede? Altså at klokka er 01:10 nå? Blir forumets klokker stilt automatisk?

Klokka skal ikke stilles før 0200 egentlig.

OK, så når klokka blir 0200 så oppdaterer TV/Nyhetene og sånt seg?

... ser ikke poenget med å være forran pcn konstant i sommerferien. da skal man være ute å gjøre morsomme ting! og spesiellt på natta er det fotball og skating med de man har lan med innimellom :p

Man skal flørte på sommeren, ikke lane.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er på do sånn 1-2 ganger i døgnet når jeg ikke eter og drikker. Har heller ikke noe problem med å ikke gå på do på sånn 14 timer ca.

edit: Sommeren er tiden for å sitte inne og gråte smertetårer av allergi. Jeg klarer virkelig ikke å være ute.

Endret av Programvare
Lenke til kommentar

Stemmer. Klokka på tv og nyheter og sånn går fra klokken 01.59.59 til 03.00.00

Tror forumet skal forandre seg automatisk også. Mener det er noe på kontrollpanelet du kan forandre for å forhindre det da men...

Lenke til kommentar

Stemmer. Klokka på tv og nyheter og sånn går fra klokken 01.59.59 til 03.00.00

Tror forumet skal forandre seg automatisk også. Mener det er noe på kontrollpanelet du kan forandre for å forhindre det da men...

Vi får vente og se. :)

Lenke til kommentar

mMmm ... Denne var god ^^

1 cl White wine

5 cl Tropical nectar / Citrus fruit juice

A dash Blue curacao

1 cl Vodka

Take a highball glass, fill it half full with ice, pour the vodka, then the nectar / juice, add the wine, take a spoon and pour a dash of blue curacao over it so it blends in twirly. Add a slice of lime as decoration, and you're done.

Sip through straw.

Jeg kaller'n Dreams of Summer og aner ikke om det allerede er en drink, jeg bare følte for å eksperimentere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...