Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kibs, I hear that.

Jeg sov fra 9 til 11 på gulvet mitt i går morges og skulle sovne tidlig og sove lenger, men neida. Grunnen til at jeg så firkanter i en lengre periode tok meg igjen, gjorde at jeg satt oppe til to / halv tre og spilte det (banna boblespill ><), og så ble jeg vekt halv åtte, kvart på åtte, åtte, kvart over åtte og gav opp halv ni og sto opp, skremmende trett og irritert ><

Lenke til kommentar
Kibs, I hear that.

Jeg sov fra 9 til 11 på gulvet mitt i går morges og skulle sovne tidlig og sove lenger, men neida. Grunnen til at jeg så firkanter i en lengre periode tok meg igjen, gjorde at jeg satt oppe til to / halv tre og spilte det (banna boblespill ><), og så ble jeg vekt halv åtte, kvart på åtte, åtte, kvart over åtte og gav opp halv ni og sto opp, skremmende trett og irritert ><

Høres fint ut. :wee:

Sov ca 5 timer hver natt i over en uke. Det er verdt å prøve. NOT! :hrm:

Skaff deg et bilbatteri og noen startkabler, alt du mangler nå er å involvere kjønnsorganene dine med disse.

Tipper ikke det funker veldig lenge. =/

Lenke til kommentar
Kibs, alltid like jævlig.

Sover noe sånt vanligvis selv.

Dog aldri om nettene, sovner på morrakvisten og sover til ettermiddagen, dvs. hele skoledagen =/

Eh. Bra. =/

Mon tro hvor mye søvn jeg får natt til torsdag. Oo Får liksom besøk klokka 5 (på natta, ja), og jeg bruker ikke å få tl å legge meg før klokken 3-4 uansett.

"God" morgen, Espen.

Endret av Kibs
Lenke til kommentar

Hva bitchere dere så om da? Jeg sover maks 4 timer om natta pga søvnproblemer, men jeg står opp om morra og kommer meg på jobb, uten at jeg klager, selv om jeg er skam trøtt..

Er det bare jeg som er så jævla hardcore, eller er dere pingler? :hmm:

Edit: Morn Espen! :D

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Hva bitchere dere så om da? Jeg sover maks 4 timer om natta pga søvnproblemer, men jeg står opp om morra og kommer meg på jobb, uten at jeg klager, selv om jeg er skam trøtt..

Er det bare jeg som er så jævla hardcore, eller er dere pingler? :hmm:

Jeg står opp. Og jeg har stått opp og gått på skolen i over en uke. Men å få 4-5 timer søvn hver natt når jeg egentlig trenger minst 8 timer for å være utsovet, begynner jeg å kjenne. Men sure. Du er sikkert hardcore. :)

Lenke til kommentar

Den store P, jeg er pingle, hva tar du meg for? :p

I spørsmålet om hvor vidt jeg er mann eller mus, svarer jeg mus uten å tenke meg om engang.

Jeg er han som stikker av fra en slosskamp fremfor å være med og springer og gjemmer seg fra faenskapen i stedet for å stå opp for meg selv og den idiotiske kompisen min som erta på seg en eller annen ungdomsgjeng her i Steinkjer som skulle skjære oss opp med sprettkniver.

Han fikk klare seg selv, det var han som hadde snakka negativt om de og bitcha jentene deres.

Jeg bor her, jeg vil ikke ha noe negativt med fjortisgjenger med kniv og overivrige kids ><

Lenke til kommentar
Du er sikkert hardcore. :)

Folk er vel forskjellige å da, skal ikke si noe der, ale kan ikke være like, for jesus bor i brødristeren.

Det er hardcore :cool:

@Smurf, sier ikke at du er pingle fordi du gjorde det, du gjorde det beste ut av situasjonen, vis du ikke vil ha bråk, så lar du vær å legge deg opp i det, akkurat som du gjorde, så man gjør det som passer man best.

Hvordan jeg ville handlet er en anna sak, jeg sier ikke at jeg er "tøffere" pga jeg ville prøvd å gi de juling, dumdristig er vel heller det rette ordet :p Men det kommer jo ann på situasjonen også selvfølgelig.

Selv om jeg syns det er gøy å sloss, så er det litt mye å dra inn en kniv, da ville jeg også kanskje stukket av som du gjorde, men vis man vet sånn nogen lunde hvor man har folk så er man klar over hva det er i stand til å gjøre og ikke gjøre.

Og når jeg sier at det er gøy å sloss så er det ikke 20 mot 1, da er det 1 mot 1 og kampen er ferdig når en går i bakken eller sier han gir seg, og da skal ikke han fly på meg etter det, eller jeg på han, rettferdig kamp, uheldigvis er det ikke mange andre som syns det er en fair måte å sloss på :p

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...