Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Van The Man var en utrolig dårlig film, som ga meg null tro på vennekretsen min som anbefalte den på det sterkeste.

... eller så er de bare dårlige venner som ønsker meg vondt.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Saving Private Ryan føler i alle fall jeg for i kveld... Meeen jeg skal se Shadow of a Doubt.

Er i alle fall en slik kveld jeg hadde villet sett den.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Bytt ut sjokoladen med salt potetgull og rødvinen med Hansa, så kan til og med en småhomofob person som meg, slenge meg med. :p

edit:

Hmmm. Bevege meg fra gode sofaen og bort til stasjonære pcn for å spille litt mon tro? :hmm:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Wee, ny avatar? Is it a keeper? Vet ikke kordan eg får til rammer, så ikke si noe på det.

Edit, wee. Den funker vist ikke

Bruk paint for å tegne på en ramme også høyreklikk på bildet -> "oppdater" for å få den til å vises. Jeg ser den serru :p

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Bytt ut sjokoladen med salt potetgull og rødvinen med Hansa, så kan til og med en småhomofob person som meg, slenge meg med. :p

edit:

Hmmm. Bevege meg fra gode sofaen og bort til stasjonære pcn for å spille litt mon tro? :hmm:

Haha. :p Dere straighte gutter må lære dere å ta litt mer vare på dere selv. Det er faktisk utrolig digg å ligge i badekaret å drikke rødvin. :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Å ligge i badekaret med masse skum og salt og sånt er faktisk skikkelig godt ja. Tror det er over et år siden jeg lå i et badekar sist... :hmm: Kanskje benytte anledningen neste gang jeg er på besøk hjemme hos fammen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...