Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri lysene på uansett.

Til de jeg bor med sin store irritasjon, skrur jeg alltid av lysene, jeg får vondt i øya av anna lys enn det fra skjermen, ha ha ha :p

Men var ute og røyka nå, og ikke en jævel har skrudd av lysa sine i Steinkjer sentrum ser det ut som :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

For å spare yttligere med strøm, kan vi slå av varmeovnene og ha mer sex heller. :w00t:

...

*noterer ned på en lappe med forslag til når jeg flytter sammen med dama til høsten*

Lenke til kommentar
For å spare yttligere med strøm, kan vi slå av varmeovnene og ha mer sex heller. :w00t:

...

*noterer ned på en lappe med forslag til når jeg flytter sammen med dama til høsten*

Økt aktivitet fører til økt co2-utslipp så det er kontraproduktivt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hmmm. Kan vi ikke puste i poser, for å så sende co2-en i en rakett til Sola elns?

...earth hour gjør like mye for global oppvarming som paradise hotel gjør for norsk kulturliv

Fantastisk men sant.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke vitsen med Earth Hour. Pleier ikke de fleste å skru av lyset om natta uansett? Hva vil én time ekstra én dag i året gjøre?

Også knuste moren min et glass fordi det var vanskelig å se med bare stearinlys. Jeg forventer erstatning fra de som arrangerer dette. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...