Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Det er en film som på et vis deler folk. Enten hater du den eller så elsker du den. Jeg tilhører den sistnevnte og storkoste meg med filmen :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Nå står det utkledde aliens inne i romferga og bare venter på at mannskapet skal komme for å hente de, før de går totalt postal med lasergeværer.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Screwdriver skal jeg sikkert aldri drikke mer. Hadde en kveld hvor jeg tok en halvliter sprit i en halv literskartong med juice og gikk rundt på byen og drakk "juice" :p

Våknet opp med ei full bøtte, en uåpnet barnemeny fra BurgerKing og en bismak av appelsin.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Lurer litt på å kjøre meg en tur for å se om det faktisk har blitt mørkt i byen. Men på en annen side, bør jeg kanskje ta det litt mer ro med å kjøre med promille. Har blitt litt for ofte i det siste, selv om det ikke er snakk om noe mer enn en boks eller to, så kan det være en skummel uvane som kan balle på seg.

Lys har vært temmelig så sparsomt helt siden den forrige strømregninga, så jeg sitter i tussemørket så og si hver kveld. Mener at det er idiotisk at millioner av mennesker skal benytte kun èn dag til å prøve å gi beskjed til verdens ledere, når det faktisk er enkeltindivider som bør ta seg i nakken og gjøre noe hver dag, i stedet for å sitte på ræva i en flombelyst stue og si: "jammen det er på tide det blir gjort noe slik at vi sparer miljøet assa"

Lenke til kommentar
Lurer litt på å kjøre meg en tur for å se om det faktisk har blitt mørkt i byen. Men på en annen side, bør jeg kanskje ta det litt mer ro med å kjøre med promille. Har blitt litt for ofte i det siste, selv om det ikke er snakk om noe mer enn en boks eller to, så kan det være en skummel uvane som kan balle på seg.

Lys har vært temmelig så sparsomt helt siden den forrige strømregninga, så jeg sitter i tussemørket så og si hver kveld. Mener at det er idiotisk at millioner av mennesker skal benytte kun èn dag til å prøve å gi beskjed til verdens ledere, når det faktisk er enkeltindivider som bør ta seg i nakken og gjøre noe hver dag, i stedet for å sitte på ræva i en flombelyst stue og si: "jammen det er på tide det blir gjort noe slik at vi sparer miljøet assa"

Bli hjemme du.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Faktisk så følte jeg meg minst like så beruset da jeg kjørte meg en tur i syk tilstand for ikke så lenge siden. Men dersom jeg hadde blitt stoppet da, så ville jeg ikke ha blitt ilagt noen som helst bot :hmm:

edit: de få husene jeg så fra vinduet i sokkelleiligheten min her, hadde faktisk slått av lyset nå.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Faktisk så følte jeg meg minst like så beruset da jeg kjørte meg en tur i syk tilstand for ikke så lenge siden. Men dersom jeg hadde blitt stoppet da, så ville jeg ikke ha blitt ilagt noen som helst bot :hmm:

Det kunne du risikert jo. Er du ikke i stand til å kjøre forsvarlig så har det lite å si om du har drukket eller bare er sjuk. Du skal ikke kjøre i slik tilstand.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...