Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Combo Breaker: The player who is being caught in a combo may break out of it by performing a combo breaker move. The combo breaker is a designated special move of the player's character. A combo can be broken at either the auto-double or linker stage. To successfully break an auto-double, the player must use the breaker move at a strength lower than the auto-double itself (i.e. for a player to break a Medium auto-double s/he must use a Quick breaker). The combo can also be broken at the linker stage. At this stage the player can use any strength of breaker, making long combos a risky affair. Also, after performing a combo breaker, a white starburst will appear at the tip of the breaker's health bar, enabling advanced versions of some special moves that require a different command (i.e. Jago, instead of a regular green fireball, can shoot a red fireball).

Lenke til kommentar
NYNN DEN!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:whistle:

Jeg tørr ikke!! Er i stemmeskifte så det høres ikke ut!! :p

Er ikke krise om jeg ikke får tak i sangen. Var på revy på u-skolen så jeg får vel kjøpe dvd-en når den kommer så kan jeg ta opp sangen da :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...