Sondre Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 P-p-p-p-p-p-p-p-p-p-p-p-p-p-p-p-pokerface! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Ah, chilibønner og speilegg på burgerbrød, herlig lunch Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 P-p-p-p-p-p-p-p-p-p-p-p-p-p-p-p-pokerface! MUM MUM MUM MAH! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Var netopp noen på døra og solgte en kopp med godteri for 1 krone . Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hahahahah! Nå begynte jeg virkelig å le med tanke på brukernavnet ditt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Combo Breaker: The player who is being caught in a combo may break out of it by performing a combo breaker move. The combo breaker is a designated special move of the player's character. A combo can be broken at either the auto-double or linker stage. To successfully break an auto-double, the player must use the breaker move at a strength lower than the auto-double itself (i.e. for a player to break a Medium auto-double s/he must use a Quick breaker). The combo can also be broken at the linker stage. At this stage the player can use any strength of breaker, making long combos a risky affair. Also, after performing a combo breaker, a white starburst will appear at the tip of the breaker's health bar, enabling advanced versions of some special moves that require a different command (i.e. Jago, instead of a regular green fireball, can shoot a red fireball). Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Var netopp noen på døra og solgte en kopp med godteri for 1 krone . Hvor mye snoop var det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hva slags snop var det? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Var netopp noen på døra og solgte en kopp med godteri for 1 krone . Hvor mye snoop var det? 17 - 18 godteri. Hva slags snop var det? Ca 15 veldig forskjellig typer godteri, fra sjokolademynter til fruktkarameller. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Er sikkert forgifta, er vel en sint nabo som vil ha deg av dage Hater å ikke finne sanger som jeg leter etter, takk for hjelpa sondre selv om det er umulig å finne den xD Endret 28. mars 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 NYNN DEN! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 NYNN DEN! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg tørr ikke!! Er i stemmeskifte så det høres ikke ut!! Er ikke krise om jeg ikke får tak i sangen. Var på revy på u-skolen så jeg får vel kjøpe dvd-en når den kommer så kan jeg ta opp sangen da Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hurra.. Skal se ny film fra Uwe Boll idag :!: . Far Cry. Nå må det nevnes at Postal falt veldig godt i smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg