CypheroN Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Kan vi bare drite i å prøve å godta vårt flerkulturelle samfunn og bare være sure, irriterte rasister, som vi alle egentlig er? Nei, det er nå vi burde innse at land bare er grenser for å skille mellom landene, og alle godtar hverandre. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Kan vi bare drite i å prøve å godta vårt flerkulturelle samfunn og bare være sure, irriterte rasister, som vi alle egentlig er? Nei, det er nå vi burde innse at land bare er grenser for å skille mellom landene, og alle godtar hverandre. Ja, har på Lenin, jeg mener han kjører vel ikke et land i dass to ganger på rad!? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Kan vi bare drite i å prøve å godta vårt flerkulturelle samfunn og bare være sure, irriterte rasister, som jeg er? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Kan vi bare drite i å prøve å godta vårt flerkulturelle samfunn og bare være sure, irriterte rasister, som vi alle egentlig er? Nei, det er nå vi burde innse at land bare er grenser for å skille mellom landene, og alle godtar hverandre. Ja, har på Lenin, jeg mener han kjører vel ikke et land i dass to ganger på rad!? Lenin ga inspirasjoner og ideer, Stalin kjørte alt i dass. Det er en forskjell. Lenin inspirerte kanskje kommunismen, som i og for seg gikk dårlig, men ideene generelt er geniale. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg bor med seks nigerianere.. Du fant dette støtende fordi ... Fordi fire av dem oppfører seg som barn og de to andre tør ikke si noe fordi de er redd for å komme på tverke. To av dem er hyggelige med en ryddig personlighet, men alle klynger sammen og det gjør det mindre sosialt og hyggelig her på bygget. I fjor var det folk fra hele verden og det var bare stas og morro hele veien. Kan vi bare drite i å prøve å godta vårt flerkulturelle samfunn og bare være sure, irriterte rasister, som jeg er? "På innsiden er vi alle rosa.." Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Kan vi bare drite i å prøve å godta vårt flerkulturelle samfunn og bare være sure, irriterte rasister, som jeg er? "På innsiden er vi alle rosa.." Hva sa du, sa du grønn? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg bor med seks nigerianere.. Du fant dette støtende fordi ... Fordi fire av dem oppfører seg som barn og de to andre tør ikke si noe fordi de er redd for å komme på tverke. To av dem er hyggelige med en ryddig personlighet, men alle klynger sammen og det gjør det mindre sosialt og hyggelig her på bygget. I fjor var det folk fra hele verden og det var bare stas og morro hele veien. Er det så rart de klumper seg sammen da? De har jo tross alt en del til felles. Hadde ikke du klumpa deg sammen med nordmenn om du bodde med nordmenn i Nigeria? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg bor med seks nigerianere.. Du fant dette støtende fordi ... Fordi fire av dem oppfører seg som barn og de to andre tør ikke si noe fordi de er redd for å komme på tverke. To av dem er hyggelige med en ryddig personlighet, men alle klynger sammen og det gjør det mindre sosialt og hyggelig her på bygget. I fjor var det folk fra hele verden og det var bare stas og morro hele veien. Er det så rart de klumper seg sammen da? De har jo tross alt en del til felles. Hadde ikke du klumpa deg sammen med nordmenn om du bodde med nordmenn i Nigeria? Jo, fordi Nigerianere er ekle og skumle. Nordmenn er jo kjempegreie og hvert fall ikke skumle. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Kan vi bare drite i å prøve å godta vårt flerkulturelle samfunn og bare være sure, irriterte rasister, som vi alle egentlig er? Nei, det er nå vi burde innse at land bare er grenser for å skille mellom landene, og alle godtar hverandre. Ja, har på Lenin, jeg mener han kjører vel ikke et land i dass to ganger på rad!? Lenin ga inspirasjoner og ideer, Stalin kjørte alt i dass. Det er en forskjell. Lenin inspirerte kanskje kommunismen, som i og for seg gikk dårlig, men ideene generelt er geniale. Han likviderte jo Storhertuginne Olga Nikolajevna, og hun var jo smooth. De hadde fjortiser for hundre år siden. Endret 28. mars 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jo, fordi Nigerianere er ekle og skumle. Nordmenn er jo kjempegreie og hvert fall ikke skumle.Negreser passer best med vaniljesaus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jo, fordi Nigerianere er ekle og skumle. Nordmenn er jo kjempegreie og hvert fall ikke skumle.Negreser passer best med vaniljesaus Det kan jeg bekrefte Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg bor med seks nigerianere.. Du fant dette støtende fordi ... Fordi fire av dem oppfører seg som barn og de to andre tør ikke si noe fordi de er redd for å komme på tverke. To av dem er hyggelige med en ryddig personlighet, men alle klynger sammen og det gjør det mindre sosialt og hyggelig her på bygget. I fjor var det folk fra hele verden og det var bare stas og morro hele veien. Er det så rart de klumper seg sammen da? De har jo tross alt en del til felles. Hadde ikke du klumpa deg sammen med nordmenn om du bodde med nordmenn i Nigeria? Den første tiden i etableringsfasen, ja, men man kan jo prøve å utvide horisonten litt etterhvert. Året før her var det tre bangladeshere som minglet helt flott med resten av oss, selv når vi spiste bacon og drakk øl under ramadan. (Faktisk.) Det står like mye på vilje og lyst tror jeg, men kanskje har vi bare vert uheldige og at de tilfeldigvis er seks asosiale nigerianere som flyttet inn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 ARRG kor sur jeg blir på pcer!!! Hadde det her vært en gammel drit PC hadde jeg kasta den ut av vinduet nu!!!!!!!! :realmad: :realmad: :realmad: Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Få deg en avatar, så kanskje folk begynner å legge merke til innleggene dine. Endret 28. mars 2009 av Underpants Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 ARRG kor sur jeg blir på pcer!!! Hadde det her vært en gammel drit PC hadde jeg kasta den ut av vinduet nu!!!!!!!! :realmad: :realmad: :realmad: Hah, GRUB nekter å funke i Ubuntu 9.04 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Få deg en avatar, så kanskje folk begynner å legge merke til innleggene dine. Han prøver å ta en schnell i stedet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Fornøyd .. ?? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 NEI! Gå en tur med geita di! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Få deg en avatar, så kanskje folk begynner å legge merke til innleggene dine. Han prøver å ta en schnell i stedet! EG SAKNAR SCHNELL!!!1 :realmad: Hann er ikkje på MSN lengerer hellar!!11 :realmad: Kansje han oppfyldette draummen sin om rainstyrar og gårdar i nynorge???!!! ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg