HalogenpæreUtenLys Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 I morgon, i morgon, men ikkje i dag. Du har vel ikke tilfeldigvis teksten til hele den der? Fer i dag, fer i dag, gjer eg ikkje det slag. Eneste jeg husker. Prøvd å finne teksten på nettet, men det er jo faen meg umulig. Er ikke kjent med teksten. Heter den "I morgon, i morgon, men ikkje i dag" ? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Tsssj, du kan sove når du er død. *kaffe* Jo, men... Jeg er trøtt. Og hvis jeg drikker kaffe får jeg ikke sove før i morgen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Er ikke kjent med teksten. Heter den "I morgon, i morgon, men ikkje i dag" ? Den heter noe sånt ja Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg får ikke lov å overnatte hos Tale enda og hun får ikke lov å overnatte hos meg, så jeg tenkte å forklare litt for henne. Har skrevet litt nå., Mamma. Jeg er bifil. Jeg og Tale har et åpent forhold, så vi roter med andre ved siden av. Også hadde jeg sex med Halvor når han var her. Og jeg tok Mai-Linn i klassen på dass i friminuttet. Ganske hardt. I tillegg er jeg og Tale sadomasochister og har ganske røff sex til tider. Hva tycks? Stakkars dame. Hun kommer til å klikke helt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Jeg får ikke lov å overnatte hos Tale enda og hun får ikke lov å overnatte hos meg, så jeg tenkte å forklare litt for henne. Har skrevet litt nå., Mamma. Jeg er bifil. Jeg og Tale har et åpent forhold, så vi roter med andre ved siden av. Også hadde jeg sex med Halvor når han var her. Og jeg tok Mai-Linn i klassen på dass i friminuttet. Ganske hardt. I tillegg er jeg og Tale sadomasochister og har ganske røff sex til tider. Hva tycks? Fortell mer om sadomasochismen. Er en av dere, eller begge, switcher? Hvis ikke, hvem er den underdanige? Endret 27. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Sånn hvert og sett TV i 1 time. Hva nå? Jeg fant et gammelt spill jeg ikke har spillt engang bare bestillt det. Navne er Axis & Allies, bare jeg som liker det ?? Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Du må nok stå ja. Om du er syk kan du utsette eksamen til sommeren\hausten. Men du kan fremdeles søke videre. Takk for svar. Blir man altså tatt opp, eller kan man bli tatt opp, før altså en eksamen er unnagjort hvis man er syk på den opprinnelige dagen? For så å eventuelt blir "permitert" hvis man ikke består...? KJipt at ett fag kan (evt.) ødelegge et helt vitnemål og ett år... Nervene kommer litt snikende... Kjemi, kjemi, kjemi.... Men hva om man ikke består: Må man vente et år på å ta eksamen på nytt igjen? Uansett - god natt Endret 27. mars 2009 av Ituca Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Navne er Axis & Allies, bare jeg som liker det ??Klassikerq Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Du får gleden av å betale for 1.termin,men ikke få d godkjent om du ikke består examen fra vgs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 . Navne er Axis & Allies, bare jeg som liker det ?? Good Gammel slager det der. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Natta alle sammen! Natta pews Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Natta alle sammen! Sov vått og drøm godt... Eller omvendt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Da jeg bestillte det visste jeg ikke ka det var bare at det hørtes bra ut. Og PCEN min klarte ikke og kjøre det, så jeg la det i hylle, men nu når jeg finner det synes jeg det er drit bra!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Svarte faen i hule helvete! (Også kjent som "neger i tunnel") Jeg finner ikke rullingspapiret! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hallo. Z0mg! It's the fail whale! D: http://current.com/items/89891774/supernew...th_twitters.htm Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Når vi snakker om negre. DNFK er for hvit. Det burde kvoteres inn noen fremmedkulturelle slik at vi får litt mer balanse. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Når vi snakker om negre. DNFK er for hvit. Det burde kvoteres inn noen fremmedkulturelle slik at vi får litt mer balanse. Vi har en bosnier da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Men det spørs jo om de tør å ta det store sjumilssteget hit. Når vi allerede har aksepterte homofile og bifile integrert her, så er det litt rart at det ikke er flere fra andre raser. Ikke nødvendigvis negrer. Hvem som er fra Bosnia? Endret 28. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg