Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 I morgon, i morgon, men ikkje i dag. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 SORG! Miste en time med alt. mmmmm Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 serious shit? Hvordan ser egentlig en seriøs bæsj ut? ... En useriøs en også for den saks skyld. En illustrasjon: Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Den timen skulle jeg jo brukt til å øve til mattetentamen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 I morgon, i morgon, men ikkje i dag. Du har vel ikke tilfeldigvis teksten til hele den der? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Bah, neste uke blir slit: Mandag - Matte tentamen Tirsdag - Opp klokka fire, være i Drammen klokka 7, og reise til Lillehammer Onsdag - Amandus Torsdag - Amandus Fredag - Hjemme fra Amandus klokka 02.00, reise til MSg senere på kvelden. Lørdag - MSg party Søndag - MSg party, hjemreise... Mandag - Dau! Endret 27. mars 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 SORG! Miste en time med alt.mmmmm Enig. Natt til siste søndag i mars er alltid en trist tid. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Blir Battlestar Galactica i natt Er det galt å se på tilgjengelighet og bildekvalitet når man velger seg ut en ny serie? Takler nesten ikke sdtv lenger Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Bah, neste uke blir slit: Mandag - Matte tentamen Tirsdag - Opp klokka fire, være i Drammen klokka 7, og reise til Lillehammer Onsdag - Amandus Torsdag - Amandus Fredag - Hjemme fra Amandus klokka 02.00, reise til MSg senere på kvelden. Lørdag - MSg party Søndag - MSg party, hjemreise... Mandag - Dau på skolen! Har dere skole i påskeferien? For meg blir det: Mandag - mattetentamen Tirsdag - en halv dag med historieframføringer Onsdag - museum Torsdag - Fysikk heldagsprøve Fredag - Fri, MSg Lørdag - MSg-party Søndag - MSg-party, dra hjem Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) I morgon, i morgon, men ikkje i dag. Du har vel ikke tilfeldigvis teksten til hele den der? Fer i dag, fer i dag, gjer eg ikkje det slag. Eneste jeg husker. Neste uke for mitt vedkommende btw: Mandag: Tar det som det kommer Tirsdag: Tar det som det kommer Onsdag: Tar det som det kommer Torsdag: Tar det som det kommer Fredag: Tror det er bursdagsfest hos ei Lørdag: eller så er det på Lørdag Søndag: Tar det som det kommer. Endret 27. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
K.. Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Da kan du være oppe en ekstra time i natt og øve! Heldigvis får vi den tilbake senere. The space/time continuum is intact. Phew. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 I morgon, i morgon, men ikkje i dag. Du har vel ikke tilfeldigvis teksten til hele den der? Fer i dag, fer i dag, gjer eg ikkje det slag. Eneste jeg husker. Prøvd å finne teksten på nettet, men det er jo faen meg umulig. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Da kan du være oppe en ekstra time i natt og øve! Men.. i natt skal jeg sove. Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Da jeg av en pussig årsak (tydeligvis) ikke kan starte tråder, beklager jeg å bryte harmonien litt med å lure på noe i kafeen: Hvis man stryker til eksamen i et fag på vgs - får man da ikke generell studiekompetanse og ikke kan bli tatt opp til høyere utdanning (les: universitet og høyskole mv.)? Utrolig kjipt iallfall, når man har gått tre år. Hva skal til for å bli tatt inn i høyere utdanning hvis man styrker på eksamen, må man simplethen vente til neste år igjen? Hvordan er reglene her? Og dersom man er syk, som absolutt kan forekomme, selv den beste, hvordan blir løsningen her? Kan man ikke komme inn på et studie fordi man uheldigvis er syk og må vente til neste år på generell studiekomeptanse? (God helg, godtfolk!) Lenke til kommentar
K.. Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Tsssj, du kan sove når du er død. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg får ikke lov å overnatte hos Tale enda og hun får ikke lov å overnatte hos meg, så jeg tenkte å forklare litt for henne. Har skrevet litt nå., Mamma. Jeg er bifil. Jeg og Tale har et åpent forhold, så vi roter med andre ved siden av. Også hadde jeg sex med Halvor når han var her. Og jeg tok Mai-Linn i klassen på dass i friminuttet. Ganske hardt. I tillegg er jeg og Tale sadomasochister og har ganske røff sex til tider. Hva tycks? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Da jeg av en pussig årsak (tydeligvis) ikke kan starte tråder, beklager jeg å bryte harmonien litt med å lure på noe i kafeen: Hvis man stryker til eksamen i et fag på vgs - får man da ikke generell studiekompetanse og ikke kan bli tatt opp til høyere utdanning (les: universitet og høyskole mv.)? Utrolig kjipt iallfall, når man har gått tre år. Hva skal til for å bli tatt inn i høyere utdanning hvis man styrker på eksamen, må man simplethen vente til neste år igjen? Hvordan er reglene her? Og dersom man er syk, som absolutt kan forekomme, selv den beste, hvordan blir løsningen her? Kan man ikke komme inn på et studie fordi man uheldigvis er syk og må vente til neste år på generell studiekomeptanse? (God helg, godtfolk!) Du må nok stå ja. Om du er syk kan du utsette eksamen til sommeren\hausten. Men du kan fremdeles søke videre. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 *spam allert* http://bosniancrib.blogg.no/?c=1238197495 Den er faktisk litt bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg