Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Slapp av kanina. Tror han er litt som meg. Klarer ikke la være å flørte fordi jeg ikke legger merke til at jeg flørter før noen sier til meg at det er det jeg gjør.

Er ikke bare flørting med i bilde. :ermm:

Da er det vel egentlig god nok grunn til å droppe vedkommende (dessverre)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hm. Jeg trenger en ny gammel tv-serie å se. Scifi. Gjerne litt jordnært med konspirasjonsteorier og sånt, men kan og være helt der ute.

Ett lite utvalg av tidligere sette serier:

Babylon 5

Red Dwarf

Twin Peaks

Roswell

Firefly

Forumkafeens problemløsere: jeg kjeder meg! Hjelp meg.

hva med alle episodene av Home and Away xD

Right. For det er bra saker...

Lenke til kommentar
Ikke umulig, men da må det gjøres med stil. Pleier de vanligvis omgås?
Egentlig ikke. Annet enn at enn at de har vært på besøk her samtidig noen ganger. De deler favorittband da. Kan prøve å få de til å sladre om det.

Jeg ser for meg en mengde scenarioer hvor den planen vil kunne feile hardt slik at både du og din bror blir sovende på sofaen noen dager.. Men nå kjenner ikke jeg noen av dere, så hvorfor ikke?
Lenke til kommentar
Jeg ser for meg en mengde scenarioer hvor den planen vil kunne feile hardt slik at både du og din bror blir sovende på sofaen noen dager.. Men nå kjenner ikke jeg noen av dere, så hvorfor ikke?
Ja, det er det som er det skumle. Vil ikke risikere det.
Lenke til kommentar
Slapp av kanina. Tror han er litt som meg. Klarer ikke la være å flørte fordi jeg ikke legger merke til at jeg flørter før noen sier til meg at det er det jeg gjør.

Er ikke bare flørting med i bilde. :ermm:

Da er det vel egentlig god nok grunn til å droppe vedkommende (dessverre)

Nej, nej.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
serious shit?

Hvordan ser egentlig en seriøs bæsj ut? :hmm:

...

En useriøs en også for den saks skyld.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Dette begynner å ligne på en Disney-film med the Olsen-twins i hovedrollen som skal få foreldrene til å komme overens eller noe sånt, bare at tvillingene er byttet ut med Lars og fargoth..
Forskjellen er at ingen sitter å ønsker de kunne gangbanget oss i alle hull mens de lider seg gjennom vår dårlige men elaborerte plan.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
serious shit?

Hvordan ser egentlig en seriøs bæsj ut? :hmm:

...

En useriøs en også for den saks skyld.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

ulf.jpg

Dette kom da jeg søkte på det på Google :lol:

Ja det er han spåmannen som ble lei av å spå i kaffegrutten etter at han mista synes, så han kan forrutse framtiden til folk ved å beføle rumpeballene deres!

Verste er at folk faktisk betaler for og tror på det :!:

Dette begynner å ligne på en Disney-film med the Olsen-twins i hovedrollen som skal få foreldrene til å komme overens eller noe sånt, bare at tvillingene er byttet ut med Lars og fargoth..
Forskjellen er at ingen sitter å ønsker de kunne gangbanget oss i alle hull mens de lider seg gjennom vår dårlige men elaborerte plan.

Tror du ja... :ninja:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Heiheihei! Ikke ta fra meg alle illusjonene mine!

Lenke til kommentar
Ja det er han spåmannen som ble lei av å spå i kaffegrutten etter at han mista synes, så han kan forrutse framtiden til folk ved å beføle rumpeballene deres!

Verste er at folk faktisk betaler for og tror på det :!:

Ser for meg reklamen: Call the ass man, he predicts your future by touching your ass! Call 555-ASSNOW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Kan bli neste skoleoppgaven din det. Lage en reklame for "THE ASSMAN"

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...