L4r5 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Faen så bra denne sangen er! Johnny cash - Highway patrolman http://open.spotify.com/track/47X3UtCsCzNT09iwkQOUfd (Ja, det er mulig det er alkoholen som spiller inn nå, men jeg får grøsninger) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Fikk lyst til å ta meg ei pils selv, men så kom jeg på at jeg allerede har tatt ei tidligere i kveld og det er ikke så alt for lenge til jeg skal ut å kjøre igjen, så en får prøve å være litt fornuftig. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Første hadde tilogmed jeg nesten vurdert. Et lite problem da. Jeg er som kjent på barnerov. (Lena er tross alt ikke fyllt 18 enda)Og kommer til å ha besøk den helga. Kan liksom ikke ditche hu for å dra på Rednex-konsert. Da står du foran et av livets mange dilemmas. Men du får trøste deg med at de tilsynelatende suger hardt live.. Endret 27. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hm. Jeg trenger en ny gammel tv-serie å se. Scifi. Gjerne litt jordnært med konspirasjonsteorier og sånt, men kan og være helt der ute. Ett lite utvalg av tidligere sette serier: Babylon 5 Red Dwarf Twin Peaks Roswell Firefly Forumkafeens problemløsere: jeg kjeder meg! Hjelp meg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 satan som jeg blei trøtt nå da... og i morra skal jeg spille piano og greier med andre folk :S det kan bli.. interessant Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Alle sesongene med Glamour Da har du serie i noen år for å si det sånn! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 back frm byEn^,og herErguurd så fu^ll jg Er. hehHE. Plx -- Var hyggelig å sosialisere med andre individer. Sup. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Da står du foran et av livets mange dilemmas. Men du får trøste deg med at de tilsynelatende suger hardt live..Jeg kan prøve å få dama til brodern til å babysitte dama mi og så drar jeg med meg brodern ned på pubben. Det kan kanskje funke. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hm. Jeg trenger en ny gammel tv-serie å se. Scifi. Gjerne litt jordnært med konspirasjonsteorier og sånt, men kan og være helt der ute. Ett lite utvalg av tidligere sette serier: Babylon 5 Red Dwarf Twin Peaks Roswell Firefly Forumkafeens problemløsere: jeg kjeder meg! Hjelp meg. hva med alle episodene av Home and Away xD Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hva med the 4400 eller the sarah connor chronicles? Jeg har ikke sett noen av dem men de skal ikke være så aller verst etter hva jeg har hørt. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Vet ikke om dette er rette plassen å spørre. Men, er Steam serverene nede for øyeblikket? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Vet ikke om dette er rette plassen å spørre. Men, er Steam serverene nede for øyeblikket? Ser da ut til å funket her ihvertfall Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Da var jeg hjemme. Har litt dårlig samvittighet fordi jeg er kind of utro hele tiden. Selv mens dama mi er der. o0 Stakkars lille kanin da! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Var hyggelig å sosialisere med andre individer. Sup. Å sosialisere er noe jeg nesten ikke har gjort denne uka. Aldri noen som har tid eller noe å finne på når jeg spør om noe. 2 dager senere kommer bildene av full fest på facebook. Ellers ligger jeg på sofaen nuh. Angrer litt på at jeg la meg ned, for ble jævlig trøtt og jeg må holde meg våken til klokken 02 for da skal Cinque hentes fra jobb Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Vet ikke om dette er rette plassen å spørre. Men, er Steam serverene nede for øyeblikket? Tror det, jeg kommer ikke inn Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Da står du foran et av livets mange dilemmas. Men du får trøste deg med at de tilsynelatende suger hardt live..Jeg kan prøve å få dama til brodern til å babysitte dama mi og så drar jeg med meg brodern ned på pubben. Det kan kanskje funke. Ikke umulig, men da må det gjøres med stil. Pleier de vanligvis omgås? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Ikke umulig, men da må det gjøres med stil. Pleier de vanligvis omgås?Egentlig ikke. Annet enn at enn at de har vært på besøk her samtidig noen ganger. De deler favorittband da. Kan prøve å få de til å sladre om det. Da var jeg hjemme. Har litt dårlig samvittighet fordi jeg er kind of utro hele tiden. Selv mens dama mi er der. o0 Stakkars lille kanin da! Slapp av kanina. Tror han er litt som meg. Klarer ikke la være å flørte fordi jeg ikke legger merke til at jeg flørter før noen sier til meg at det er det jeg gjør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Dette begynner å ligne på en Disney-film med the Olsen-twins i hovedrollen som skal få foreldrene til å komme overens eller noe sånt, bare at tvillingene er byttet ut med Lars og fargoth.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 "My DPS is too hot while i go pew pew!" - GiGi Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Slapp av kanina. Tror han er litt som meg. Klarer ikke la være å flørte fordi jeg ikke legger merke til at jeg flørter før noen sier til meg at det er det jeg gjør. Er ikke bare flørting med i bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg