j-- Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 peppep; Har du endret nick i det siste? bhsand Peppep 14/10-2007 : 23:24 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hmm. Jeg skulle ut å sparke ball jeg. Bare sitte her litt etter middag. Ble visst aldri noe av det Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Hvem er peppep? Oo Look at me, I'm an attention whore! Wohoo! Tror forresten jeg så deg på Festplassen under gullfeiringen, litt bak mikseområdet. Kan det stemme? Endret 8. januar 2008 av Peppep Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Wow... Blast from the past. Facebook funker virkelig til å finne igjen folk fra barneskolen som flytta og som man aldri har klart å komme i kontakt med siden! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Da er jeg endelig inne etter å ha ryddet snø i 40 minutters tid, selvsagt kom det en traktor 5 min etter jeg var ferdig da, men var litt småting han ikke tok så da var ikke min innsats for intet Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hvem er peppep? Oo Look at me, I'm an attention whore! Wohoo! Tror forresten jeg så deg på Festplassen under gullfeiringen, litt bak mikseområdet. Kan det stemme? Jeeeg var litt overalt. Sto først bak for å vente på noen venner, så helt fremme på scenen til klokken nærmet seg at laget kom ned, og da ble det for mange fulle fjortisser som sto og skrek meg i øret, så jeg gikk for å snakke litt med Ossie (Nordgreen, fra den 12 mann), og ble stående rett utenfor backstageområdet da de gikk på scenen igjen Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 95 sider .. ALLEREDE? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Da har jeg funnet ut hva jeg skal søke på på VGS neste år Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) 95 sider .. ALLEREDE? Why thank you, captain obvious, we didn't notice until you said so! EDIT: Hva da, Håks? Endret 8. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jepp, la oss slippe slike poster, egentlig utrolig unødvendig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Overraska over at det ikke er flere. Syns det er litt underproduktivt Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Overraska over at det ikke er flere. Syns det er litt underproduktivt Alle stakk jo når du kom Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ponni holdt på å fryse ihjel ute. Synes det var ganske barnslig, er jo masse plussgrader Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 95 sider .. ALLEREDE? Woho, the minor /me hører på Metallica S&M nå. Kos. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Wow... Blast from the past.Facebook funker virkelig til å finne igjen folk fra barneskolen som flytta og som man aldri har klart å komme i kontakt med siden! Jeg vet jeg har fått meldinger av to jenter jeg gikk i barnehagen med :S Hva blir det til Håks? Endret 8. januar 2008 av Snobjorn Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skal søke elektro.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skal søke elektro.. Lykke til, utrolig kjedelig linje egentlig... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Overraska over at det ikke er flere. Syns det er litt underproduktivt Alle stakk jo når du kom Pff. Jeg har jo ikke engang begynt å poste bilder engang, de kan ikke ha blitt skremt av noen få poster Wow... Blast from the past.Facebook funker virkelig til å finne igjen folk fra barneskolen som flytta og som man aldri har klart å komme i kontakt med siden! Jeg vet jeg har fått meldinger av to jenter jeg gikk i barnehagen med :S Jeg ble adda av ei jente jeg var keen på på barneskolen som flytta til Sverige helt plutselig en dag Dessverre har hu fått seg type nå da, så hjalp meg ikke så mye, men kjekt uansett Folk fra barnehagen fant jeg nok av på Nettby, og har funnet alle dem igjen på FB. Finner alt for få av de jeg vil finne igjen da Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Irritererende at det alltid virker som om det er de virkelig gode, omtenksomme og snille menneskene som dør først. Var i begravelse til onkelen min i dag, en kar det lyste godhet av mer enn noe. Merkes ekstra godt når det er en som har stått på så mye for andre som går bort, sorgen blir mye tyngre for de som er rundt. Mannen ble kun 58 år gammel før kreften tok han. Har knapt sett mannen de siste årene, men merker det veldig godt, spesielt når man ser hvordan de som stod han nærmest er knust av sorg. Det er en sannhet og det er at livet er urettferdig. Man får aldri som fortjent. Fy som jeg hater kreftsykdommen, noe mer ekkelt skal man lete lenge etter. Rammer blindt og sniker seg til overaskende angrep. Er det noen i det hele tatt som ikke blir rammet av kreften, enten at man selv blir syk eller noen som står en nærmt? Får ta meg noen pils denne tirsdagskvelden og finne humøret igjen. Lurer på om det er greit å få vite sånn noenlunde når man kommer til å dø, eller om det er best å ikke vite det? Hadde jo kanskje vært noe som var en fordel å vite noe om. Kommer jo en dramakomedie om det med de godeste Nicholson og Freeman i The Bucket List. Tror det er like greit å finne frem en komedie for å få frem smilet og slutte å spre sorg i kaféen ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg