Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her gikk det i hjemmelagd kirsebærlikør, oppsprita med niseks spesialbestilt fra Apoteket og lagra i noen år.

Åh, så full jeg ble, og så så kvalmt som det var :p

*savn*

Men ærlig talt så virker du normal i forhold til meg og andre medlemmer av dette veldige forum :p

ÆSJ :p

Jeg spydde som en gris, men du verden så jeg savner den tiden der !!! :)

normal? nåja... Jeg er ikke helt i water.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Minte meg på Dr.Bombay og min ungdomstid.

Ooooooooh! Minnene! Jeg har et svakt minne om en tequilla-flaske, råning med en grønn Lada 1500 og Calcutta på et røtent anlegg! :D

Bytt ut Tequilla med Villa og Lada med Ungdomsklubben så er vi der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Fatter ikke hvorfor så alt for mange er opptatt av å arrangere 80-tallspartyer, når det er 90-tallet sin tur til å bli hedret.

edit: Hadde ikke noen spesiell låt å miste jomfrudommen til, men jeg likte "horny" men av merkelige grunner, fikk jeg ikke lov til å synge den i huset... :hmm:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Fatter ikke hvorfor så alt for mange er opptatt av å arrangere 80-tallspartyer, når det er 90-tallet sin tur til å bli hedret.

90-tallet eier 80-tallet så jævlig hardt uansett. Faen så mye gode minner. Spriten. Damene (man aldri fikk). Traumene. Sangene. Alt!

Lenke til kommentar

Den sangen gir dårlige minner, danielzu. Ble prøvd spleisa med den feite og svette kusina til en kamerat av meg til den sangen. Det verste er at den idioten sa til hu at jeg var interresert i hu. Grusom kjerring. Jeg klarer som regel å se gjennom det ytre om det skjuler seg en sart og skjønn skapning innerst inne, men hu var jo faen meg stokk dum i tillegg til stygg som juling.

På toppen av det hele så var vi på hyttetur så det var faen ikke mulig å flykte heller. Vi var nemlig ute på en øy.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...