Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Mer brus enn juice.

Da var mandelspotetne ferdig marinert og stekt^^

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Pepperbiff eller cocktailpølser?

Ris eller mandelspoteter?

Tropo eller Eplejuice?

Jeg skal også på slankern, Mikkel. Etter å ha lagt 2 og 2 sammen fant jeg ut at deffen kommer til å vare i ca. 4 måneder. :cry:

Først skal jeg skrive ned hvor mye jeg spiser i en uke uten å gå opp i vekt. Så skal jeg kutte fra bittelitt, øke proteininntaket og springe som en idiot på nærmeste tredemølle flere ganger i uka.

Gruer meg jævlig.

Vel, jeg merker det at etter at jeg begynte å trene så har jeg gått ned på matsia. Spiser ikke mellommåltid lengre og holder ut lengre hvert måltid jeg spiser. For å holde min motivasjon oppe så tar jeg bile av megselv (overkroppen ja ikke full frontal nudity :p ) i slutten av hver uke får å se forandringene. Virker som faen :o

Endret av Mikkel™
Lenke til kommentar

Jeg trives egentlig som smålubben, men merka at det etterhvert ble umulig å stabilisere ryggen/magen skikkelig (TAKK FOR EPLEFORM-GENENE PAPPA!). Føler jeg ikke har noe annet valg, fordi jeg ikke får gjort øvelser korrekt, og kroppsholdningen blir dårligere for hver dag som går.

Jeg sjekka Facebook, og Tropo (som er en brus ja, du hadde rett Danielzu) er limited edition. Er Urge det samme, eller kommet for å bli?

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...