CypheroN Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Spotify har så mye reklame, arrrgh. Burde ikke klage, betaler ikke for det, men faen, "KJØP NOKIA...blabla".. jeez. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 http://www.start.no/erdetfredag/ http://www.start.no/erdetfredag/ http://www.start.no/erdetfredag/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Spotify har så mye reklame, arrrgh. Burde ikke klage, betaler ikke for det, men faen, "KJØP NOKIA...blabla".. jeez. Får så å si aldri reklame jeg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 HI, IM ROBERTA FROM SPOTIFY får jeg heele tia. Også får jeg nokia-greia, royksopp-greia, og en som sier "you are listening to spotify" dritfort. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 PC-en til mamma er treig... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 PC-en til mamma er treig...Finn ut hvor flaskehalsen sitter, og fiks det. Så blir både du og mamma glad. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Kill it with fire. NP: Jokke med Tourettes - Billig Lykke (Spotify) Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Jeg strøyk på fagprøva Endret 27. mars 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg strøyk på fagprøva Dreit du solid på draget eller var det nesten i mål? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Jeg strøyk på fagprøva Det er tre ting man må huske på under en fagprøve. Dokumentasjon, dokumentasjon, dokumentasjon. Endret 27. mars 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg strøyk på fagprøva Dreit du solid på draget eller var det nesten i mål? Jeg dreit nok solid på draget. Jeg trengte mer tid, rett og slett. Det er tre ting man må huske på under en fagprøve. Dokumentasjon, dokumentasjon, dokumentasjon. Veit, det er veldig viktig, men jeg hadde en del del praktiske feil i anlegget og jeg blei ikke ferdig med alt. Tankene gikk i surr av stresset. Hvem i helvete setter en bryter ute? (Det var jo inne på prøvestasjonen, men det skulle liksom være ute). Grillinga gikk greit, men som sagt, jeg var stressa og sliten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg dreit nok solid på draget. Jeg trengte mer tid, rett og slett.Da er det jo ikke noe å ta så på vei for. Hadde du nesten klart det så hadde det garantert vært mer irriterende. Nå kan du trøste deg med at du rett og slett ikke var klar og så får du prøve igjen. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 For første gang i historien ble også jeg rammet av diskkrasj nå nettopp. Den ene TB-disken med bildene, musikken og seriene har tatt kvelden. Det ligger selvsagt i min natur at jeg ikke har backup, selv om jeg er flink til å fortelle andre om hvor viktig det er. Jeg er sint. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 For første gang i historien ble også jeg rammet av diskkrasj nå nettopp. Den ene TB-disken med bildene, musikken og seriene har tatt kvelden. Det ligger selvsagt i min natur at jeg ikke har backup, selv om jeg er flink til å fortelle andre om hvor viktig det er. Jeg er sint. Opplevde mitt første kræsj tidligere i vinter selv. Heldigvis så hadde jeg for en gangs skyld tatt backup. Har som regel ikke vært så flink til det, men siden jeg satte sammen nytt oppsett rett før så fant jeg ut at det var best å være sikker for en gangs skyld. Jeg har sjelden vært så letta som da jeg fikk forsikret meg om at jeg faktisk hadde alt av bilder og sånt på backupen. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg har lært min lekse ihvertfall. "Ekte menn tar aldri backup, men til gjengjeld gråter de mye" passer ganske godt for øyeblikket. Dog har jeg ikke gitt opp håpet enda, den gir fra seg livstegn i rykk og napp. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Har du prøvd fryser-trikset? Det hender det funker. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Mamma har ett studieprosjekt hun har jobbet med i over ett år nå, men backup, å neida. Har foreslått at hun kjøper en sånn liten harddiskgreie til backup, men det gidder hun ikke. Derfor nekter hun meg å bruke den pc-en fordi hun er så redd for å miste ting. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Har du prøvd fryser-trikset? Det hender det funker.Jeg blir nok å trekke frem alt som er av triks etterhvert som det blir nødvendig ja. Erfaringsmessig er det som oftest mulig å hente ut noe data ved slike diskkrasj såfremt det ikke er en mekanisk svikt som fysisk har ødelagt disken (eksempelvis at lesehodet har kommet i kontakt med platene). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg