Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Ble litt boomerang-effekt og traff meg selv i bakhodet her. Men så klart. Dersom folk klarer å se på dette uten å irritere seg grenseløst over hvorfor dette blir betraktet som underholdning, så kudos til dere. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Noen som vet hva gamle Hirschsprung Apostolado sigarer er verdt? Innpakket i et alluminiums-hylster. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hmm...kan jeg greie over 1000 innlegg denne måneden, sjansene er store for at dette vil skje med forum horing denne helga! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Fy søren for en slack dag. Brukbar også. Lurer på om jeg skal klippe meg. Dere som har sett meg i RPP, skal jeg klippe meg? Jeg kan ikke gjøre noe annet med denne hårlengden enn lage åleglatt sleik Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Fy søren for en slack dag.Brukbar også. Lurer på om jeg skal klippe meg. Dere som har sett meg i RPP, skal jeg klippe meg? Jeg kan ikke gjøre noe annet med denne hårlengden enn lage åleglatt sleik Skinn deg helt! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Ble litt boomerang-effekt og traff meg selv i bakhodet her. Men så klart. Dersom folk klarer å se på dette uten å irritere seg grenseløst over hvorfor dette blir betraktet som underholdning, så kudos til dere. Aldri sett på det jeg, og har klart å gå glipp av det aller meste av reklame også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Same, nei, jeg liker ikke å være helt skinna. Og farmor liker det heller ikke Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Same, nei, jeg liker ikke å være helt skinna.Og farmor liker det heller ikke Skinn deg og skaff deg parykker!! eller lag mohawk Endret 27. mars 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg blir bare provosert av paradise hotel, men det er sikkert en del av poenget. Damene er heller ikke de beste jeg har sett. Noor er det mest irriterende kvinnfolket jeg har sett på evigheter, og hun der blonde eksen til Rune som tror hun er den beste dama der, er strengt tatt noe av det mer tragiske jeg har sett. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Same, nei, jeg liker ikke å være helt skinna.Og farmor liker det heller ikke Skinn deg og skaff deg parykker!! eller lag mohawk Njæi ... Helst ikke. Tror jeg bare klipper meg kort, eller kort nok til at jeg kan forme det med bryl og layrite Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg blir bare provosert av paradise hotel, men det er sikkert en del av poenget. Damene er heller ikke de beste jeg har sett. Noor er det mest irriterende kvinnfolket jeg har sett på evigheter, og hun der blonde eksen til Rune som tror hun er den beste dama der, er strengt tatt noe av det mer tragiske jeg har sett. Noor er ganske fæl, men hun er ganske morsom når hun er naiv. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Reality show får meg til å like meg selv bedre, og det sier ikke rent lite. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Bare 30 min med tortur igjen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hmm. Merkelig. Hver gang jeg støter albuen mot bordet, får jeg en stikkende smerte ... *undersøke* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Vi må redigere alle bildene vi tok sist Fredag idag, dvs over 100 bilder -.-'' Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hmm.Merkelig. Hver gang jeg støter albuen mot bordet, får jeg en stikkende smerte ... *undersøke* Er det "undersiden" av albuen du treffer bordet med? Det er litt morsomt. Og litt vondt. ^^ Var det det som ble kalt "kjerringstøt"? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Det er forskjellig fra enkemannsstøt Dette er mer som om jeg har ei flis der Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 endelig ferdig etter 5timer med keramikk... i dag fikk jeg laget et stk skranglepenis, fat til mor og nytt dørskillt til far. så nå sitter jeg i solveggen med solo og melkerull og hører på Eels. Gleder meg til påske:D Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg gleder meg også til påsken Lurer på om jeg skal være så søt og snill og kjøpe et påske egg fullt av godteri til kjæresten min til påsken ^^, Hva synes kafeèn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg synes påsken er noe dritt.. *grumpy i dag* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg