Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Ble litt boomerang-effekt og traff meg selv i bakhodet her. Men så klart.

Dersom folk klarer å se på dette uten å irritere seg grenseløst over hvorfor dette blir betraktet som underholdning, så kudos til dere. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ble litt boomerang-effekt og traff meg selv i bakhodet her. Men så klart.

Dersom folk klarer å se på dette uten å irritere seg grenseløst over hvorfor dette blir betraktet som underholdning, så kudos til dere. :thumbup:

Aldri sett på det jeg, og har klart å gå glipp av det aller meste av reklame også. :)

Lenke til kommentar

Jeg blir bare provosert av paradise hotel, men det er sikkert en del av poenget. Damene er heller ikke de beste jeg har sett. Noor er det mest irriterende kvinnfolket jeg har sett på evigheter, og hun der blonde eksen til Rune som tror hun er den beste dama der, er strengt tatt noe av det mer tragiske jeg har sett.

Lenke til kommentar
Jeg blir bare provosert av paradise hotel, men det er sikkert en del av poenget. Damene er heller ikke de beste jeg har sett. Noor er det mest irriterende kvinnfolket jeg har sett på evigheter, og hun der blonde eksen til Rune som tror hun er den beste dama der, er strengt tatt noe av det mer tragiske jeg har sett.

Noor er ganske fæl, men hun er ganske morsom når hun er naiv.

Lenke til kommentar

endelig ferdig etter 5timer med keramikk... i dag fikk jeg laget et stk skranglepenis, fat til mor og nytt dørskillt til far.

så nå sitter jeg i solveggen med solo og melkerull og hører på Eels.

Gleder meg til påske:D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...