Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når det er såpass liten tolleranse, så lurer jeg nesten på hva foreldrene borti der gjør med småungene sine når det er sommer? Det er jo naturlig for små barn å løpe naken rundt i hagen på sommerdager.

For ikke mange år siden leste jeg om at en 11år gammel gutt ble fengslet for overgrep på søsteren sin. Årsaken? Det var at han hadde hjulpet den 4år gamle søstra si på do. :roll:

Vi bodde litt i USA (California) da jeg var liten. Det er utenkelig å la 1-3-åringer løpe nakne rundt i hager eller ved bassenger.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Visst jeg skal ta fly herfra må jeg ta flyet først ned til Oslo så fra Oslo til Alta....

Men jeg kan jo ta hurtigbåten om morgen til Tromsø og derfra med fly (Trur jeg skal det, fordi da kan jeg møte mamm).

Lenke til kommentar
Visst jeg skal ta fly herfra må jeg ta flyet først ned til Oslo så fra Oslo til Alta....

Men jeg kan jo ta hurtigbåten om morgen til Tromsø og derfra med fly (Trur jeg skal det, fordi da kan jeg møte mamm).

Feil! Finnes flyselskaper som mellomlander i Tromsø!

Lenke til kommentar

Feil! Finnes flyselskaper som mellomlander i Tromsø!

Det er jo det JohansenTurbo sier, han må komme seg til Oslo eller Tromsø for å fly nordover.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Det er enten og dra til Tromsø fra Harstad og fly fra Tromsø.

Eller ta fly herfra til Oslo og dra Oslo til Alta.

Eller bare ta buss..

Jeg trur jeg drar til Tromsø og så fly til Alta derfra fordi da kan jeg se mamma. :)

Lenke til kommentar

Eller bare ta buss..

Jeg trur jeg drar til Tromsø og så fly til Alta derfra fordi da kan jeg se mamma. :)

Så du skal til Alta ja... Ja, men da blir det annerledes ^^, Men se mor di, det kan du vel på bilder også..hadde jeg møtt på mormi der hadde jeg ihvertfall tatt en snakk og kanskje et måltid med henne :p

Lenke til kommentar

Eller bare ta buss..

Jeg skjønner det slik at du bor i nærheten av Harstad? Det går faktisk fly Evenes-Tromsø, men den er om mulig litt dyr.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...