Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Det er nok snø nå..

 

Jeg som hadde håpet på en fin dag med sol..

+1.

 

Jeg har ikke sovet spesielt mye i natt. Hvilket betyr at jeg var veldig ubalansert da jeg skulle ut tidligere.

Jeg hadde ikke fått med meg at det hadde snødd, jeg snubler og forventer at det kom til å være vondt. Istedet lander jeg med trynet i en snøfonn og blir altfor overrasket. Jeg har aldri følt meg så våken i 10 sekunder noen gang><

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var trøtt om ettermiddagen og gikk rett i en svær støttepillar midt i rommet på togstasjonen, smalt så jævlig at folk snudde seg. Så gikk det 2 minutter så fikk jeg sånn Donald Duck-kul over ene øyet. Og jeg dro på legevakta fordi jeg var svimmel og småkvalm og folk mente jeg måtte ikke dra noensteder. Gikk i over ei uke etterpå med kølsvart øye.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Når det er såpass liten tolleranse, så lurer jeg nesten på hva foreldrene borti der gjør med småungene sine når det er sommer? Det er jo naturlig for små barn å løpe naken rundt i hagen på sommerdager.

For ikke mange år siden leste jeg om at en 11år gammel gutt ble fengslet for overgrep på søsteren sin. Årsaken? Det var at han hadde hjulpet den 4år gamle søstra si på do. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Har aldri hatt noe særlig forhold til Arne, så kan desverre ikke si at det bryr meg så alt for mye. Selv om det nesten alltid er trist at noen går bort.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
-jobb

-vondt i hodet

-vondt i nesa

-generelt grinete - check

-sulten - check

-tørst

 

2 av 5 bare... Jaja. Da betyr det vel at jeg holder meg pålogga.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...