Bytex Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Det jo selvsagt hennes feil siden hun sier det, så vi får sende bæsjepakker alle sammen til døra hennes. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Morsomt hvordan den skifter fra en cheezy Justin Timberlake ft.-aktig intro til et klissete boybandaktig-refreng før den avsluttes med et par sekunder effektrytteri. Terningkast 6. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 I går kom jeg med nyheten om at Jan Thomas skulle lage en "sommerhit". I dag kan jeg komme med selve sangen. Enjoy! Se filmen hos Youtube Den var ikke særlig bra. ): Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg tror jeg sprarer meg for turen inn på psykiatrisk og lar være å trykke på play. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg tror jeg sprarer meg for turen inn på psykiatrisk og lar være å trykke på play. Jeg holdt ut 35 sekunder. Du går ikke glipp av så mye. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg tror jeg må kjøpe singelen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Morsomt hvordan den skifter fra en cheezy Justin Timberlake ft.-aktig intro til et klissete boybandaktig-refreng før den avsluttes med et par sekunder effektrytteri. Terningkast 6. Haha. Håper du mener på en rollespillterning. Som en kar sa; Det var liksom ikke dårlig bra engang. Bare dårlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Jeg tror jeg sprarer meg for turen inn på psykiatrisk og lar være å trykke på play. Du går ikke glipp av så mye. Jeg vet. Bortsett fra å løpe på veggen og rive døra av hengslene og kaste den på datamaskinen før den åker til helvete ut vinduet, og turen til psykiatrisk etterpå. Dessuten blir jeg garantert plaget med den sangen senere. Eneten ved at den tilfeldigvis spilles av på random kanaler som folk jeg bor med ser på, eller at en av tøsene jeg bor med kommer til å digge den. Er jeg ekstra heldig blir det en skikkelig landeplage slik som sangene til Ravi. Edit: LOL Endret 27. mars 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 TV-en nede på kjøkkenet spiller daglig mye dritt som ikke skiller seg nevneverdig fra dette. Jeg ser ikke på det som utenkelig at denne sangen hadde slått godt an hvis den hadde kommet fra kjeften til en av de større artistene som rir populæsmusikken i disse dager, forutsatt at den hadde blitt mastret ihjel slik som alt annet av det ovennevnte. Det er bare produksjonen og stemmen det står på, og begge deler kan ordnes med cash. Jan Thomas hadde blitt slaktet uansett hva han kom med, utelukkende fordi han er Jan Thomas. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Vel, vel. Det har jo hendt at personer man ikke ante hadde musikalske evner overrasket med fabelaktig musikk. Det der var jo bare.. dritt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Han sier jo at det er bare på moro, og at de negative anmeldelsene jobber til sakens fordel, med å skape mest mulig blest om singelen i media. Alle inntektene går til kreftsaken. Han ba anmeldere slutte å ta ham som en seriøs artist ("jeg kan jo ikke synge engang"), mere som et velregissert PR-stunt for å skape blest om kreftsaken. Han håper det blir en påskehit. Endret 27. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Mye mulig, men det var fortsatt en grusom låt. Uansett om pengene går til syke kids eller hårgele. Urk. Jobb om 5 timer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg er ferdig på jobb om 5 timer. *sukk* Da er det helg. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Noen som har det. Jeg køyer. Kos dere med denne fantastiske skiva: spotify:artist:4fxp616ALtFWnXfwxnjLzW Lenke til kommentar
Bango Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Neeei! klarte selvfølgelig å gni meg i øyet etter å ha sølt chili saus på fingeren, helvete så det svir, og deilig med fri i morgen. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg synes ikke låten var så aller verst, tatt i betraktning mye av mølet folk her i denne tråden har dratt frem som fantastisk musikk i løpet av årene. Men nå mener sikkert noen at det var bedre enn mye av musikken jeg har holdt høyt også, så det bunner vel ut i smak I guess. Jeg synes Jan Thomas skal ha cred for måten han rir media på. Jeg tror han er skammelig bevist på hva han holder på med og jeg tror han gnir seg i hendene hver eneste gang han blir omtalt i media uavhengig av hvilken omtale han får. Han kommer til å hanke inn nok dinarer til livets opphold i fremtiden, merk mine ord. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Neeei! klarte selvfølgelig å gni meg i øyet etter å ha sølt chili saus på fingeren, helvete så det svir, og deilig med fri i morgen. Lol, nesten like bra som limen til Aidskake. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hadde du fortalt meg at hitten til Jan Thomas var den nyeste SkyMarshall-låten så hadde jeg trodd på det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Selvsagt gjør han det, Fargoth. Han sa jo at hvis han aldri hadde turt å stikke seg ut blant folk, hadde han fortsatt bodd på Jessheim og jobba på bensinstasjonen der, istedet for å reise til USA som 16-åring og bli superkjent mannlig modell, og yndlingsstylist for halve Hollywood. Edit: Ja, jeg leser mye på Seher.no på nattskiftene Endret 27. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Sikker på at han ikke smører på litt tjukt i intervjuene? Så vidt jeg kan se har han aldri blitt nevnt utenfor norsk media. Endret 27. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg