Underpants Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hey-o ladies and sirs. Kjapt spørsmål. Jeg skriver jobbsøknad og kom til å tenke på spørsmålet "Hva er noen positive og negative egenskaper ved deg selv?". De positive klarer jeg å tenke meg frem til, men spørsmålet mitt til dere er: Hvilke negative egenskaper kan man trekke frem om seg selv som ikke er livsfarlige i jobbsøkingsprosessen? Jeg vil tro at å nevne at man er litt rotete er veldig negativt og potensielt en "deal-breaker", og jeg kommer egentlig ikke på noe annet som det er greit å si at man er uten å risikere at jobben forsvinner. Du kan kanskje virke litt selvgod. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Påske er carving, skiturer og bøker. minus skiturer Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hey-o ladies and sirs. Kjapt spørsmål. Jeg skriver jobbsøknad og kom til å tenke på spørsmålet "Hva er noen positive og negative egenskaper ved deg selv?". De positive klarer jeg å tenke meg frem til, men spørsmålet mitt til dere er: Hvilke negative egenskaper kan man trekke frem om seg selv som ikke er livsfarlige i jobbsøkingsprosessen? Jeg vil tro at å nevne at man er litt rotete er veldig negativt og potensielt en "deal-breaker", og jeg kommer egentlig ikke på noe annet som det er greit å si at man er uten å risikere at jobben forsvinner. Du er selvgod. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Skiturer i påska er oppskrytt vas man liksom "skal" gjøre fordi det er så jævla norsk å gjøre det. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Skiturer i påska er oppskrytt vas man liksom "skal" gjøre fordi det er så jævla norsk å gjøre det. Ha ha, du kan ikke å stå på ski! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Har vel ikke tatt i et par ski siden jeg vant sølv i kretsmesterskapet i lysløypa i Grovfjord i 8.klasse. Og det var fordi vi bare var 2 stk i min aldersgruppe. Nå er jeg 31. I pass. Edit: Eller jo, søstra mi tvang på meg slalomski i påska for noe år siden, jeg ned bratt bakke og slo hjernerystelse når jeg datt bakover. Phunneh? Neh. Endret 26. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Skiturer i påska er oppskrytt vas man liksom "skal" gjøre fordi det er så jævla norsk å gjøre det. +1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Er en bass, da.. Jeg så det. SÅ n00b er jeg ikke. Men det er fortsatt en gitar. Vel, når man sier gitar tenker man nødvendigvis på en gitar, og ikke en bassgitar. Jason Bourne på Viasat 4 på gang. Koslig film red: 0.356 på den reaksjonstesten.. helt greit antar jeg? Endret 26. mars 2009 av edge Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 If I could fly, see the world beneath me, feel as though I'm set free, oh, if I could fly! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Mescaline, It's the only way to fly. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Natta KongKake, ole_24, edge, Llandari, Underpants. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Natta Hoppende Bryster Hopp! hopp! HOPP! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 /hoppe energisk Natta, Cyph! Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hey-o ladies and sirs. Kjapt spørsmål. Jeg skriver jobbsøknad og kom til å tenke på spørsmålet "Hva er noen positive og negative egenskaper ved deg selv?". De positive klarer jeg å tenke meg frem til, men spørsmålet mitt til dere er: Hvilke negative egenskaper kan man trekke frem om seg selv som ikke er livsfarlige i jobbsøkingsprosessen? Jeg vil tro at å nevne at man er litt rotete er veldig negativt og potensielt en "deal-breaker", og jeg kommer egentlig ikke på noe annet som det er greit å si at man er uten å risikere at jobben forsvinner. Er ikke standarden å bruke "negative", som meget ivrig, besatt av å fullføre ting, arbeidsnarkoman, perfeksjonist osv osv? De fleste ser vel rett gjennom disse, så ville heller listet noen halvnegative saker som ikke har relevans for søkte jobb. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Hey-o ladies and sirs. Kjapt spørsmål. Jeg skriver jobbsøknad og kom til å tenke på spørsmålet "Hva er noen positive og negative egenskaper ved deg selv?". De positive klarer jeg å tenke meg frem til, men spørsmålet mitt til dere er: Hvilke negative egenskaper kan man trekke frem om seg selv som ikke er livsfarlige i jobbsøkingsprosessen? Jeg vil tro at å nevne at man er litt rotete er veldig negativt og potensielt en "deal-breaker", og jeg kommer egentlig ikke på noe annet som det er greit å si at man er uten å risikere at jobben forsvinner. Du kan kanskje virke litt selvgod til tider. Jeg tenkte mer på generelle ting man kunne nevne til arbeidsgiver. Jeg er fullt klar over at jeg er selvgod, og ser absolutt ikke på det som noe negativt. Det blir som å påstå at Lance Armstrong er litt for klar over at han er flink til å sykle. Enkelte ting har man fortjent. Jeg tror jeg bare går for "innimellom er jeg _for_ opptatt av at alt er riktig organisert" eller noe sånt. BS pleier å funke. toth: Der ja, en med peiling. Jo, jeg tror absolutt at de ser gjennom det. Men de vet også at arbeidssøkende som leser "Vil du være med i vårt spennende miljø hvor alt kan skje?!" når de søker på McDonalds er fullt klar over at det er et lite spennende miljø hvor de samme 3-4 tingene vil skje ad nauseum til skiftet er over og du kan dra hjem. Endret 26. mars 2009 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Karin Dreijer Andersson bør jobbe med Röyksopp på permanent bases. Det er visst ikke til å unngå at alt de gjør sammen blir absolutt brilliant. Röyksopp - This Must Be It. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Fullstendig enig med Gapwick. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg