Programvare Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 I Påsken blir det sjokoladekake og heftig kjeks. Yay! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 har ikke penger. Det fikser vi. Lars melder seg frivillig til å selge rumpa si i Oslo. Heiheihei! Denne lekkerbiskenen er ikek tilgjengelig for hvem som helst som vvifter med litt cash. Eksklusive varer! Jeg vet. Derfor jeg tar deg med til et snobbete hotell så gamle rikingene kan få rumpekos også. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Noen som ler av programet på tv2? Sliter du med ord? Si det med ord Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) I Påsken blir det sjokoladekake og heftig kjeks. Yay! I'm in. Edit: Ja, jeg vet hvordan du prøver å bruke meg for å komme til Lars. Ikke tro jeg ikke så blikkene du gav han over bordet på Peppes på treffet. Endret 26. mars 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 k srlsy, jeg synes nesten litt synd på alle som ikke følger med på kampen. GUD! Det er ikke alle som gidder å følge med på sånt da. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 k srlsy, jeg synes nesten litt synd på alle som ikke følger med på kampen. GUD! Det er ytterst få som gidder å følge med på sånt da. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 I Påsken blir det sjokoladekake og heftig kjeks. Yay! I'm in. Edit: Ja, jeg vet hvordan du prøver å bruke meg for å komme til Lars. Ikke tro jeg ikke så blikkene du gav han over bordet på Peppes på treffet. Det var da en grunn til at jeg klatret over bordet og deretter krøyp under bordet etterpå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 k srlsy, jeg synes nesten litt synd på alle som ikke følger med på kampen. GUD! Det er ikke alle som gidder å følge med på sånt da. LURINGEN! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det var da en grunn til at jeg klatret over bordet og deretter krøyp under bordet etterpå! Så det var DEG som strøk på meg? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 k srlsy, jeg synes nesten litt synd på alle som ikke følger med på kampen. GUD! Det er ikke alle som gidder å følge med på sånt da. Srlsy, hvilke kamp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Edit: Ja, jeg vet hvordan du prøver å bruke meg for å komme til Lars. Ikke tro jeg ikke så blikkene du gav han over bordet på Peppes på treffet. Det var da en grunn til at jeg klatret over bordet og deretter krøyp under bordet etterpå! Du tok deg god tid og slikket litt på tærene hans ja? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det var da en grunn til at jeg klatret over bordet og deretter krøyp under bordet etterpå! Så det var DEG som strøk på meg? Ja, nå som jeg er avslørt, vil jeg gjerne vite hva som traff meg i ansiktet under der. Det var minst 52 cm langt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ja, nå som jeg er avslørt, vil jeg gjerne vite hva som traff meg i ansiktet under der. Det var minst 52 cm langt. Jeg sa jeg var som en baby nedentil. 52cm og 3,5kg. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 k srlsy, jeg synes nesten litt synd på alle som ikke følger med på kampen. GUD! Det er ikke alle som gidder å følge med på sånt da. Fuck you! Hjertet mitt hoppet over et slag, for deretter å falle ned i tåa da jeg trykka på den røde pila. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Fuck you! Hjertet mitt hoppet over et slag, for deretter å falle ned i tåa da jeg trykka på den røde pila.Hæææææ? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hey-o ladies and sirs. Kjapt spørsmål. Jeg skriver jobbsøknad og kom til å tenke på spørsmålet "Hva er noen positive og negative egenskaper ved deg selv?". De positive klarer jeg å tenke meg frem til, men spørsmålet mitt til dere er: Hvilke negative egenskaper kan man trekke frem om seg selv som ikke er livsfarlige i jobbsøkingsprosessen? Jeg vil tro at å nevne at man er litt rotete er veldig negativt og potensielt en "deal-breaker", og jeg kommer egentlig ikke på noe annet som det er greit å si at man er uten å risikere at jobben forsvinner. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Dagens tøsing med Lars og Anfall er utført. Jeg kan sove trygt nå. God natt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det var da en grunn til at jeg klatret over bordet og deretter krøyp under bordet etterpå! Så det var DEG som strøk på meg? Ja, nå som jeg er avslørt, vil jeg gjerne vite hva som traff meg i ansiktet under der. Det var minst 52 cm langt. Det var definitivt ham. Jeg synes jeg så du hadde noe hvitt i håret etterpå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hey-o ladies and sirs. Kjapt spørsmål. Jeg skriver jobbsøknad og kom til å tenke på spørsmålet "Hva er noen positive og negative egenskaper ved deg selv?". De positive klarer jeg å tenke meg frem til, men spørsmålet mitt til dere er: Hvilke negative egenskaper kan man trekke frem om seg selv som ikke er livsfarlige i jobbsøkingsprosessen? Jeg vil tro at å nevne at man er litt rotete er veldig negativt og potensielt en "deal-breaker", og jeg kommer egentlig ikke på noe annet som det er greit å si at man er uten å risikere at jobben forsvinner. Du kan kanskje virke litt selvgod til tider. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det var da en grunn til at jeg klatret over bordet og deretter krøyp under bordet etterpå! Så det var DEG som strøk på meg? Ja, nå som jeg er avslørt, vil jeg gjerne vite hva som traff meg i ansiktet under der. Det var minst 52 cm langt. Det var definitivt ham. Jeg synes jeg så du hadde noe hvitt i håret etterpå. Neh, det var bare MrB som sikla på meg. Jeg er tross alt ganske heit. MEN nok en gang. nattttztztzzaaazzzaaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg