Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hehe, jeg skal innrømme at jeg aldri har satt meg ned og hørt på et helt album av henne, men det er en grunn til det; jeg blir lei av nesten alle singlene hennes før de er slutt (Og jeg husker ikke forrige gang jeg likte begynnelsen på en BS-sang heller, når jeg tenker meg om. Det kan riktignok være hukommelsen min sin skyld.). Gi meg noen gode låter fra dette albumet som er noe av det beste innen sin sjanger i følge deg da. ^^

Out From Under, Shattered Glass, If U Seek Amy og Blur.

Pluss! Circus er herlig mikset samenlignet med det meste som kommer ut for tiden.

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lol at Herman ^^ Leste i ett Vi Menn-blad engang at 9/11 ikke var den første "masareken" btw, var en på 1800-tallet også.

Gjør ikke narr av Britney Spears! Circus er noe av det beste jeg har hørt innen sin sjanger.

Hehe, jeg skal innrømme at jeg aldri har satt meg ned og hørt på et helt album av henne, men det er en grunn til det; jeg blir lei av nesten alle singlene hennes før de er slutt (Og jeg husker ikke forrige gang jeg likte begynnelsen på en BS-sang heller, når jeg tenker meg om. Det kan riktignok være hukommelsen min sin skyld.). Gi meg noen gode låter fra dette albumet som er noe av det beste innen sin sjanger i følge deg da. ^^

Nice trolling ... or... ARE U GAY?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...