Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

*snip*

Man har akkurat den samme funksjonaliteten i foobar, forskjellen er at der bestemmer man hvordan alt skal se ut helt selv. Ikke at jeg skjønner hvorfor noen skulle ville ha noe slikt uansett. Fullskjermsmusikkavspiller? Grøss.

Synes ikke det er nært like enkelt i foobar. Tar veldig mye lengere tid å finne fram til en sang man har lyst å høre på hvis man har et stort biblotek og det er ikke nært så lett å lage spillelister. I Music Match kan man også f eks brenne en spillelistene direkte til en CD (i sånn kjøp CD format). Og hvem har sakt at man må ha den fullscreen?

post-99953-1200957103_thumb.jpg

Er uansett lett å skifte mellom musikkspiller og annet med Alt + Tab.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes ikke det er nært like enkelt i foobar.

Ja, det kan være litt arbeidsomt å sette opp Foobar, men så ender man opp med den perfekte musikkavspiller til slutt, da.

Tar veldig mye lengere tid å finne fram til en sang man har lyst å høre på hvis man har et stort biblotek og det er ikke nært så lett å lage spillelister.

lolwut?

Og hvem har sakt at man må ha den fullscreen?

Ser jo ikke det skvatt i det lille vinduet der, da.

Lenke til kommentar
Man har akkurat den samme funksjonaliteten i foobar, forskjellen er at der bestemmer man hvordan alt skal se ut helt selv. Ikke at jeg skjønner hvorfor noen skulle ville ha noe slikt uansett. Fullskjermsmusikkavspiller? Grøss.

Stort og oversiktlig er kjekt når man skal navigere i musikken, og ellers har man jo programmet i bakgrunnen uansett.

Lenke til kommentar
Synes ikke det er nært like enkelt i foobar.

Ja, det kan være litt arbeidsomt å sette opp Foobar, men så ender man opp med den perfekte musikkavspiller til slutt, da.

Kan du vise Screenshots med tekst (slik jeg gjorde) for å vise hvor "lett" foobar er?

Tar veldig mye lengere tid å finne fram til en sang man har lyst å høre på hvis man har et stort biblotek og det er ikke nært så lett å lage spillelister.

lolwut?

Prøve heller å komme med argumenter for hvorfor foobar2000 er bedre i stedet for å komme med tåpelige forkortelser.

Og hvem har sakt at man må ha den fullscreen?

Ser jo ikke det skvatt i det lille vinduet der, da.

Kan jo ha det større en det. Man kan ha det i alle størrelser mellom fullscreen og det lille bilde jeg viste.

Lenke til kommentar
Stort og oversiktlig er kjekt når man skal navigere i musikken, og ellers har man jo programmet i bakgrunnen uansett.

Jeg kan jo ikke risikere å tape verdifulle lesesekunder ved å dekke over hele nettleseren i flerfoldige sekunder!

Fancy set-up.

Skal være enig at det så bedre ut. Sånn liker jeg :) , fint og oversiktelig vindu med artister på høyre side og et hovedvindu med sanger og album så ikke verst ut :hmm: .

Lenke til kommentar
Skal være enig at det så bedre ut. Sånn liker jeg :) , fint og oversiktelig vindu med artister på høyre side og et hovedvindu med sanger og album så ikke verst ut :hmm: .

Mhm, likte den jeg også, men jeg har et såpass lite musikkarkiv at jeg klarer meg greit med det enkle oppsettet jeg postet tidligere med bare ett enkelt vindu.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Mhm, likte den jeg også, men jeg har et såpass lite musikkarkiv at jeg klarer meg greit med det enkle oppsettet jeg postet tidligere med bare ett enkelt vindu.

Tror jeg tar og tester foobar2000 en stund nå så får jeg se hva jeg kommer til å bruke :) .

Global hotkey for playlistsøking, rask playlistsøking. It's all very deilig, som vi sier i England.

Foobar eier Music Match, uansett hva noen andre måtte mene.

Hotkey for playlistesøking finnes også i Music Match så du må nok finne noen andre argumenter :p .

Endret av KnewtFan
Lenke til kommentar
Så fortell hvorfor foobar er bedre ikke bare kom med påstander som at alt yahoo lager er dårlig.
Er forøvrig ikke Yahoo som har utviklet det om jeg husker rett.

Det stemmer vel sånn halvveis i hvert fall. Før var Music Match helt clean og hadde ikke noe Yahoo tull. Savner Music Match 10 veldig nå. Synd jeg ikke tok vare på innstalasjonsfila :( .

Lenke til kommentar
Det stemmer vel sånn halvveis i hvert fall. Før var Music Match helt clean og hadde ikke noe Yahoo tull. Savner Music Match 10 veldig nå. Synd jeg ikke tok vare på innstalasjonsfila :( .

Er noen år siden jeg bruke Music Match nå. Jeg har ikke ryddet den stasjonære for en drit siden da, så vidt jeg vet i alle fall. Er ekstremt godt mulig at jeg faktisk har den fila der. :hmm:

Lenke til kommentar

Er noen år siden jeg bruke Music Match nå. Jeg har ikke ryddet den stasjonære for en drit siden da, så vidt jeg vet i alle fall. Er ekstremt godt mulig at jeg faktisk har den fila der. :hmm:

Sende hvis du finner? :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...