Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lol Lars.

Noen som vil gjette året?

p87-8086.jpg

Før 1915 ihvertfall, det er jo et klassisk bilde fra Sergey Prokudin-Gorsky (Jeg postet et bilde fra ham lengre oppe.) Det er slike folk som han man kan takke i dag for at man har inngående kjennskap til et land i en svunnen tid.
Lenke til kommentar
Skeptisk.

Jeg legger mye i musikksmak, og nå ble jeg brått usikker på deg :p

Jeg vil aldri unnskylde min eklektiske smak.

Sier ikke at du skal det heller, jeg er bare skeptisk til folk som hører på Britney, selv om de hører på anna bra musikk også.

Veien er ikke lang fra Britney til S-Club 7, Cape og Vassendgutane, og da er det sinnssykehus neste.

Lenke til kommentar
Før 1915 ihvertfall, det er jo et klassisk bilde fra Sergey Prokudin-Gorsky (Jeg postet et bilde fra ham lengre oppe.) Det er slike folk som han man kan takke i dag for at man har inngående kjennskap til et land i en svunnen tid.

Som Gapwick sa, 1911.

Lenke til kommentar
Gjør ikke narr av Britney Spears! Circus er noe av det beste jeg har hørt innen sin sjanger.

Hehe, jeg skal innrømme at jeg aldri har satt meg ned og hørt på et helt album av henne, men det er en grunn til det; jeg blir lei av nesten alle singlene hennes før de er slutt (Og jeg husker ikke forrige gang jeg likte begynnelsen på en BS-sang heller, når jeg tenker meg om. Det kan riktignok være hukommelsen min sin skyld.). Gi meg noen gode låter fra dette albumet som er noe av det beste innen sin sjanger i følge deg da. ^^

Lenke til kommentar

Som Gapwick sa, 1911.

Jeg så det, etter jeg postet.
Lenke til kommentar

Som Gapwick sa, 1911.

Jeg så det, etter jeg postet.

OMG, tilfeldighet? Neppe, det er en konspirasjon!

Jeg har toast, eller på godt norsk, ristet brød.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...