Datasmurf Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Noen som vil vekke meg? I går la jeg meg rundt ni og da våkna jeg tre, så jeg må holde meg oppe til i alle fall midnatt Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Elsker disse gamle fargebildene deres. Post mer! eller bedre, hvor finner dere de? altså, skjeldne perler o.l ?Noen fargebilder fra ww2 finner du ihvertfall her. Dette er tatt ca 1910. Ellers finner du mange fargebilder fra WW1 her og her. (De er tatt med den tidlige formen for fargeprossesering kalt Autochrome Lumière. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg skal opp klokken 05 i morgen, kunne godt trengt en litt bedre vekkeklokke enn den jeg har. En søt stemme hadde vært noe. MEN JEG TROR JEG DRITER I DET EGENTLIG. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Skeptisk.Jeg legger mye i musikksmak, og nå ble jeg brått usikker på deg Jeg vil aldri unnskylde min eklektiske smak. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Høhø. Litt forskjell på hun Woman Aircraft Worker og vaskekjerringa. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Lol Lars. Noen som vil gjette året? Før 1915 ihvertfall, det er jo et klassisk bilde fra Sergey Prokudin-Gorsky (Jeg postet et bilde fra ham lengre oppe.) Det er slike folk som han man kan takke i dag for at man har inngående kjennskap til et land i en svunnen tid. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Skeptisk.Jeg legger mye i musikksmak, og nå ble jeg brått usikker på deg Jeg vil aldri unnskylde min eklektiske smak. Sier ikke at du skal det heller, jeg er bare skeptisk til folk som hører på Britney, selv om de hører på anna bra musikk også. Veien er ikke lang fra Britney til S-Club 7, Cape og Vassendgutane, og da er det sinnssykehus neste. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 middag any1? De GRILLpølsene så kokt ut? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 middag any1? De GRILLpølsene så kokt ut? Nei, de så stekte ut. Med rødløk på <3 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Før 1915 ihvertfall, det er jo et klassisk bilde fra Sergey Prokudin-Gorsky (Jeg postet et bilde fra ham lengre oppe.) Det er slike folk som han man kan takke i dag for at man har inngående kjennskap til et land i en svunnen tid. Som Gapwick sa, 1911. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 middag any1? De GRILLpølsene så kokt ut? Nei, de så stekte ut. Med rødløk på <3 Da har du stekt de dårlig Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 middag any1? Det der minner meg om de greiene i Van Wilder-filmen Noen som har sett den? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Gjør ikke narr av Britney Spears! Circus er noe av det beste jeg har hørt innen sin sjanger. Hehe, jeg skal innrømme at jeg aldri har satt meg ned og hørt på et helt album av henne, men det er en grunn til det; jeg blir lei av nesten alle singlene hennes før de er slutt (Og jeg husker ikke forrige gang jeg likte begynnelsen på en BS-sang heller, når jeg tenker meg om. Det kan riktignok være hukommelsen min sin skyld.). Gi meg noen gode låter fra dette albumet som er noe av det beste innen sin sjanger i følge deg da. ^^ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Alt Britney lager om dagen handler om at folk vil F-U_seek amy eller at de bare vil ha noe fra henne. Paranoid drittmusikk. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 middag any1? De GRILLpølsene så kokt ut? Nei, de så stekte ut. Med rødløk på <3 Da har du stekt de dårlig Hva er det du snakker om? De er godt stekt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Før 1915 ihvertfall, det er jo et klassisk bilde fra Sergey Prokudin-Gorsky (Jeg postet et bilde fra ham lengre oppe.) Det er slike folk som han man kan takke i dag for at man har inngående kjennskap til et land i en svunnen tid. Som Gapwick sa, 1911. Jeg så det, etter jeg postet. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Før 1915 ihvertfall, det er jo et klassisk bilde fra Sergey Prokudin-Gorsky (Jeg postet et bilde fra ham lengre oppe.) Det er slike folk som han man kan takke i dag for at man har inngående kjennskap til et land i en svunnen tid. Som Gapwick sa, 1911. Jeg så det, etter jeg postet. OMG, tilfeldighet? Neppe, det er en konspirasjon! Jeg har toast, eller på godt norsk, ristet brød. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hvis jeg kunne tatt med meg en person i døden skulle det vert en fanatisk konspirasjonsteoretiker av typen som tror alle presidenter er firfisler i forkledning med tilknytning til NWO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg