Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Registrert etter 2006 ─ √

Under 17 år ─ √

Over hundre innlegg i «lekeplassen» ─ √

Jeg ødelegger vel bare forumet innenfor OT?

Merk at jeg presiserte utenfor OT. Du er forøvrig også et unntak etter hva jeg har sett av din deltakelse i debatter i eksempelvis Politikk og samfunn. Det er også slik at mesteparten av de som henger i DNFK faktisk opprettholder en viss standard fremfor majoriteten av shitkidsa ellers på forumet (spesielt innenfor religion og livssyn, Seksualitet, visse deler av spillforumet og *grøss* TOPPfotballkort.) Jeg tror det har med å gjøre at man stort sett blir fryst ut fra kafeen dersom man ikke klarer å opprettholde en viss standard, og holdningene som skapes her gjennspeiles i poster utenfor OT.

Woho! :D

Jeg var en gruelig shitkid før. :sleep2:

dæven ! så gøy ! gleder meg . . ska ta det nå. har 36 doser å eksprimentere med :D noen har som har prøvd a-bomb ? hørt at det er det som funker best !! :hmm:
Lenke til kommentar
Alle* som er registrert etter 2006, er under 17 år og/eller har over hundre innlegg i "lekeplassen" er shitkids. Før noen setter seg på bakbeina og steiler av denne uttalelsen så merk at jeg er som Jesus, jeg elsker alle barn. Det er bare det at jeg ikke liker hvordan de ødelegger forumet utenfor OT.

*Her finnes det unntak.

=D Jeg er ikke shitkid!

Lenke til kommentar

Skeptisk :p

"Tja, det kunne vel vært værre men det kunne også vært mye bedre.. Du har ca 9 år igjen! PS: Denne testen er på ingen måte vitenskapelig godkjent xD

1.66% har landet på denne bedømmelsen"

På en test om hvor lenge jeg har igjen å leve.

Lover godt :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...