Sameboe Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Men hvordan har det fått en egen plass på forumet? HW tok over Speaker.no, og den delen kom Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 hehe ok.. Hva du ikke vet Sameboe! Enda et skip kapret utenfor kysten av somalia.. rart at de ikke klarer å holde kontroll der på tross av alle marineskipene fra hele verden som patruljerer der. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Sondre: Den videoen gjør meg kvalm... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeans bør vaskes for seg selv, amirite? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Smurf: ja om det er første eller andre gang de vaskes. Husk å vrenge buksa! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Men hvordan har det fått en egen plass på forumet? Se her: "Sport og trening" utvides betydelig - knyttes opp mot Speaker.no Se deretter her og her. Edit: too late.. Jeans bør vaskes for seg selv, amirite?Jeg vasker jeans sammen med annet som skal på 40 grader, dvs et utvalg gensere og noen T-shirts med flott trykk. Endret 26. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Sinnsykt dum, helt tragisk, flaut, alt på en gang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ah, vel, har hatt buksa i noen år, så den har blitt vaska noen ganger. Oh well, nå er det for sent. Kulørt er satt på (fant selvfølgelig en hvit sokk inni ei t-skjorte, og hvitvasken er selvfølgelig ferdig) og nå er det bare å vente Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Registrert etter 2006 ─ √ Under 17 år ─ √ Over hundre innlegg i «lekeplassen» ─ √ Jeg ødelegger vel bare forumet innenfor OT? Merk at jeg presiserte utenfor OT. Du er forøvrig også et unntak etter hva jeg har sett av din deltakelse i debatter i eksempelvis Politikk og samfunn. Det er også slik at mesteparten av de som henger i DNFK faktisk opprettholder en viss standard fremfor majoriteten av shitkidsa ellers på forumet (spesielt innenfor religion og livssyn, Seksualitet, visse deler av spillforumet og *grøss* TOPPfotballkort.) Jeg tror det har med å gjøre at man stort sett blir fryst ut fra kafeen dersom man ikke klarer å opprettholde en viss standard, og holdningene som skapes her gjennspeiles i poster utenfor OT. Woho! Jeg var en gruelig shitkid før. dæven ! så gøy ! gleder meg . . ska ta det nå. har 36 doser å eksprimentere med noen har som har prøvd a-bomb ? hørt at det er det som funker best !! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hvor fikk du tak i peyote? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hvor fikk du tak i peyote? I-Doser Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Men er du virkelig at I-Doser faktisk funker? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Om du tror nok på det, funker det sikkert Selv er jeg skeptisk, men det er fordi jeg sovner hver gang jeg prøver noe sånt Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Men er du virkelig at I-Doser faktisk funker? For et ukritisk barnesinn hadde det en effekt, ja. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 hehe. er av person alt for kritisk til sånt, men hadde vært høy om jeg faktisk fikk noe sånt til å fungere ^^ Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Alle* som er registrert etter 2006, er under 17 år og/eller har over hundre innlegg i "lekeplassen" er shitkids. Før noen setter seg på bakbeina og steiler av denne uttalelsen så merk at jeg er som Jesus, jeg elsker alle barn. Det er bare det at jeg ikke liker hvordan de ødelegger forumet utenfor OT. *Her finnes det unntak. =D Jeg er ikke shitkid! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Skeptisk "Tja, det kunne vel vært værre men det kunne også vært mye bedre.. Du har ca 9 år igjen! PS: Denne testen er på ingen måte vitenskapelig godkjent xD 1.66% har landet på denne bedømmelsen" På en test om hvor lenge jeg har igjen å leve. Lover godt Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Er du registrert etter 2006 da? nope.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg