Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Trur det va den stolen ja ;)

Eller kanskje det var den jeg sitter i :dontgetit:

Endret av Slettet-1nDPpQXNWW
Lenke til kommentar
Alle* som er registrert etter 2006, er under 17 år og/eller har over hundre innlegg i "lekeplassen" er shitkids. Før noen setter seg på bakbeina og steiler av denne uttalelsen så merk at jeg er som Jesus, jeg elsker alle barn. Det er bare det at jeg ikke liker hvordan de ødelegger forumet utenfor OT.

*Her finnes det unntak.

Registrert etter 2006 ─ √

Under 17 år ─ √

Over hundre innlegg i «lekeplassen» ─ √

Jeg ødelegger vel bare forumet innenfor OT?

Lenke til kommentar
Evt. nulltoleranse for kulturimport fra *chan og intern konkuranse blandt moderatorene om å håndheve dette gjennom flest bans.

Den skriver jeg under på. Plagsomt at folk stadig poster bilder derfra helt uten kontekst, bare for å vise at de henger der, noe som man jo strengt tatt bør holde for seg selv, med mindre man vil bli stemplet som en — ja, dere vet.

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det også at alt for mange kaller noe de synes er litt morsomt for "epic!! lol!"

Skal vi virkelig oppleve et øyeblikk der jeg forøvrig er enig med Gapwick?*

*Retorisk spørsmål.

Lenke til kommentar
Kan noen forklare meg hva alle disse chan-ene er?

Imageboards.

Forum.

Evt. nulltoleranse for kulturimport fra *chan og intern konkuranse blandt moderatorene om å håndheve dette gjennom flest bans.

Den skriver jeg under på. Plagsomt at folk stadig poster bilder derfra helt uten kontekst, bare for å vise at de henger der, noe som man jo strengt tatt bør holde for seg selv, med mindre man vil bli stemplet som en — ja, dere vet.

Og igjen er jeg enig med deg ^^

Lenke til kommentar
Alle* som er registrert etter 2006, er under 17 år og/eller har over hundre innlegg i "lekeplassen" er shitkids. Før noen setter seg på bakbeina og steiler av denne uttalelsen så merk at jeg er som Jesus, jeg elsker alle barn. Det er bare det at jeg ikke liker hvordan de ødelegger forumet utenfor OT.

*Her finnes det unntak.

Registrert etter 2006 ─ √

Under 17 år ─ √

Over hundre innlegg i «lekeplassen» ─ √

Jeg ødelegger vel bare forumet innenfor OT?

Merk at jeg presiserte utenfor OT. Du er forøvrig også et unntak etter hva jeg har sett av din deltakelse i debatter i eksempelvis Politikk og samfunn. Det er også slik at mesteparten av de som henger i DNFK faktisk opprettholder en viss standard fremfor majoriteten av shitkidsa ellers på forumet (spesielt innenfor religion og livssyn, Seksualitet, visse deler av spillforumet og *grøss* TOPPfotballkort.) Jeg tror det har med å gjøre at man stort sett blir fryst ut fra kafeen dersom man ikke klarer å opprettholde en viss standard, og holdningene som skapes her gjennspeiles i poster utenfor OT.
Lenke til kommentar
Ehh.. hva er greia med TOPPfotballkort? har aldri skjønt den, noen som vil forklare?

Det er et selskap som prøver å kopiere suksessen til fotball kort på 90 tallet, dessverre selges disse kun til folk under 14 år, og vil aldri få samme suksess som de på 90 tallet... Mener da jeg ihvertfall :p

Lenke til kommentar
Ehh.. hva er greia med TOPPfotballkort? har aldri skjønt den, noen som vil forklare?

Ta turen dit :wee: . Om vi snakker om forumdelen tilegnet denne pesten?

/b/ er bare et sted for meg nå, der jeg aldri er. Før var det hverdagskost.

Men den sære humoren henger fortsatt fast i sinnet mitt, dessverre.

Nå er det forskjell på å lese der, se på bilder og bli underholdt. Noe annet er det å prøve å underholde andre. Du tar ikke med rap på en metallkonsert?

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...