Smågal Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det er på tide med en generell internettkunnskapstest ved registrering her på forumet. Skill ut de som er /b/ tards og lignende, send de til en sandkasseversjon av diskusjon der de kun skader hverandre. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Eller enda bedre, la oss fikse det sånn at vi må betale en tier for å få være medlem på forumet og banne alle som ikke skriver rett og som spammer lolcats og internet memes.Enkelt og greit et månedlig beløp på kroner 10,- hvor eneste betalingsmulighet er VISA. Det vil luke ut mange shitkids. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Huff du tok meg, men det var ikke noe hamster det var lillesøstra min.. Trur gammel norsk er mer slik. Vî sall droge ut til hufsaheisa. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Eller enda bedre, la oss fikse det sånn at vi må betale en tier for å få være medlem på forumet og banne alle som ikke skriver rett og som spammer lolcats og internet memes.Enkelt og greit et månedlig beløp på kroner 10,- hvor eneste betalingsmulighet er VISA. Det vil luke ut mange shitkids. Yeah. Burde funke. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Evt. nulltoleranse for kulturimport fra *chan og intern konkuranse blandt moderatorene om å håndheve dette gjennom flest bans. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hva med å ikke ?? Derre kaller sikkert meg og "shitkid". Og jeg liker forumet. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Dette er oldnordisk (norrønt) Vreiðr var þá Vingþórr er hann vaknaði ok síns hamars of saknaði, skegg nam at hrista, skör nam at dýja, réð Jarðar burr um at þreifask. (Utdrag fra eddadiktet Trymskvida.) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Dere er så konservative. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Vi bør lære fra folka på SomethingAwful *nikke for seg selv* Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Nei, takke meg til 711chan, lolichan, 12chan, fapchan, 7chan ...Mye bedre <3 For ikke å snakke om 10chan. D: Var en klassekamerat som gikk inn på det på en annens PC på skolen her om dagen. CURSE YOU Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Kan noen forklare meg hva alle disse chan-ene er? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Alle* som er registrert etter 2006, er under 17 år og/eller har over hundre innlegg i "lekeplassen" er shitkids. Før noen setter seg på bakbeina og steiler av denne uttalelsen så merk at jeg er som Jesus, jeg elsker alle barn. Det er bare det at jeg ikke liker hvordan de ødelegger forumet utenfor OT. *Her finnes det unntak. Endret 26. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 CURSE YOU Haha, du kunne altså ikke motstå nysgjerrigheten. :!: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Dere er så konservative. Fuck 'em. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Gjett hva!!?? Jeg fant bankkorte mitt igjen. Det lå inni en stol. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 vet om en annen chan side som er noe av det verste jeg noen gang har sett... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Alle* som er registrert etter 2006, er under 17 år og/eller har over hundre innlegg i "lekeplassen" er shitkids. Før noen setter seg på bakbeina og steiler av denne uttalelsen så merk at jeg er som Jesus, jeg elsker alle barn. Det er bare det at jeg ikke liker hvordan de ødelegger forumet utenfor OT. *Her finnes det unntak. Sterk ironi, elitisme, eller er jeg en av de stjernene? Er vel ikke helt fornøyd uansett hva du svarer nå. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Gjett hva!!?? Jeg fant bankkorte mitt igjen. Det lå inni en stol. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Sterk ironi, elitisme, eller er jeg en av de stjernene? Er vel ikke helt fornøyd uansett hva du svarer nå.Alle tre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg