Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller enda bedre, la oss fikse det sånn at vi må betale en tier for å få være medlem på forumet og banne alle som ikke skriver rett og som spammer lolcats og internet memes.
Enkelt og greit et månedlig beløp på kroner 10,- hvor eneste betalingsmulighet er VISA. Det vil luke ut mange shitkids.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Huff du tok meg, men det var ikke noe hamster det var lillesøstra min..

Trur gammel norsk er mer slik.

Vî sall droge ut til hufsaheisa.

Lenke til kommentar
Eller enda bedre, la oss fikse det sånn at vi må betale en tier for å få være medlem på forumet og banne alle som ikke skriver rett og som spammer lolcats og internet memes.
Enkelt og greit et månedlig beløp på kroner 10,- hvor eneste betalingsmulighet er VISA. Det vil luke ut mange shitkids.

Yeah. Burde funke.

Lenke til kommentar

Alle* som er registrert etter 2006, er under 17 år og/eller har over hundre innlegg i "lekeplassen" er shitkids. Før noen setter seg på bakbeina og steiler av denne uttalelsen så merk at jeg er som Jesus, jeg elsker alle barn. Det er bare det at jeg ikke liker hvordan de ødelegger forumet utenfor OT.

*Her finnes det unntak.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Alle* som er registrert etter 2006, er under 17 år og/eller har over hundre innlegg i "lekeplassen" er shitkids. Før noen setter seg på bakbeina og steiler av denne uttalelsen så merk at jeg er som Jesus, jeg elsker alle barn. Det er bare det at jeg ikke liker hvordan de ødelegger forumet utenfor OT.

*Her finnes det unntak.

Sterk ironi, elitisme, eller er jeg en av de stjernene? Er vel ikke helt fornøyd uansett hva du svarer nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...