Datasmurf Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ja, det var ganske likt, men det skal ikke være vanskelig så mange referansebilder av meg som ligger ute på nett Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ja, det var ganske likt, men det skal ikke være vanskelig så mange referansebilder av meg som ligger ute på nett http://images.google.no/images?q=datasmurf...l=no&tab=wi Haha. :!: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Biggest Coincidence ever? Biggest coinicdence ever was the Abraham Lincoln and JFK coinicdence . Listen to these factss …. Abraham Lincoln was elected to Congress in 1846. John F. Kennedy was elected to Congress in 1946. Abraham Lincoln was elected President in 1860. John F. Kennedy was elected President in 1960. The names Lincoln and Kennedy each contain seven letters. Both were particularly concerned with civil rights. Both of their wives lost their children while living in the White House. Both Presidents were shot on a Friday Both were shot in the head. Both were shot with one bullet. Both were rumored to be killed in a conspiracy. Neither was confirmed to be a conspiracy. Lincoln was shot in the Ford Theater. Kennedy was shot in a card made by the Ford Motor Company (a Lincoln no less) Lincoln’s secretary was named Kennedy. Kennedy’s secretary was named Lincoln. Both were assassinated by Southerners. Both were succeeded by Southerners. Both successors were named Johnson. Andrew Johnson, who succeeded Lincoln, was born in 1808. Lyndon Johnson, who succeeded Kennedy, was born in 1908. Their first names both contain six letters. John Wilkes Booth, who assassinated Lincoln, was born in 1839. Lee Harvey Oswald, who assassinated Kennedy, was born in 1939. Both assassins were known by their three names. Both names comprise fifteen letters. Booth ran from the theater and was caught in a warehouse. Oswald ran from a warehouse and was caught in a theater. Both assassins were assassinated before their trials. The only complete filming of Kennedy’s assasination was shot by Abraham Zapruder. The only complete account of Lincoln’s assasination was written by John Zelfindorfer. A week before Lincoln was shot, he was with friends in Monroe, Maryland. A week before Kennedy was shot, he was with his friend Marilyn Monroe. Lincoln’s last child, Tad, had his funeral held on July 16, 1871. Later he was exhumed and moved to a different grave site. Kennedy’s son JFK Jr. was lost at sea on July 16, 1999. Later he was found, brought up, and then re-burried at sea. hva tror dere? Ja, det var ganske likt, men det skal ikke være vanskelig så mange referansebilder av meg som ligger ute på nett http://images.google.no/images?q=datasmurf...l=no&tab=wi Haha. :!: lolololol Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 you're beautifulyou're beautiful you're beautiful it's true Næmenn, sammentreff. Den spilles her også, atm. James Blunt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Nu skal jeg snart spise Quick Snack. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Fritt for å ha dette bildet som avatar! Forresten, har du en utgave med større oppløsning? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Tåpelige skatteetaten. Hvorfor kan jeg ikke få et skjema som kan endre kontonummeret som jeg vil ha utbetalt skatten jeg får tilbake på? Har prøvd med skjemaet "RF-1030-A Kontonummerendring" men der får jeg opp mitt gamle kontonr eller sånn utbetalings-kort. 9800kr igjen på skatten. Wicked. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Underpants, gud, som jeg savner Britt og den kvelden der - selv om den endte i taxi hjem siden bussene ikke gikk likevel ... Earthworm-Jim, ja jøss, i absolutt større versjon også fargoth, tatt på Bristol, på et av våre mange, beryktede slektstreff / fylletreff Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg savner den skjorta der, lurer på hvor den ble av Yeah, that's the one. Jeg har flere lignende også, tok en hel serie Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ja, det var ganske likt, men det skal ikke være vanskelig så mange referansebilder av meg som ligger ute på nett Ehh? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Er det ikke litt kjipt at folk kan google nicket ditt og finne masse bilder av deg? Fargoth er vel svett allerede. Endret 26. mars 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Neh, har da gått inn for det må vite ^^ Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Du var knas på håret på det bildet, du bør absolutt gå for noe slikt, men gjerne litt kortere. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Underpants, gud, som jeg savner Britt og den kvelden der - selv om den endte i taxi hjem siden bussene ikke gikk likevel ...Earthworm-Jim, ja jøss, i absolutt større versjon også fargoth, tatt på Bristol, på et av våre mange, beryktede slektstreff / fylletreff Hvem er britt? Hun var hawt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 fargoth, ja, det var planen. Slik som det er nå, er det eneste som fungerer sånn åleglatt sleik Herrbrun, ei venninne av meg som nå har flytta fra meg og ned til Østlandet et sted. Så i stedet for at jeg tar masse bikinibilder og lignende av henne, så jobber hu i stall i stedet. Æsj også -_- Chris, I know you did ;D Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Underpants, gud, som jeg savner Britt og den kvelden der - selv om den endte i taxi hjem siden bussene ikke gikk likevel ...Earthworm-Jim, ja jøss, i absolutt større versjon også fargoth, tatt på Bristol, på et av våre mange, beryktede slektstreff / fylletreff Hvem er britt? Hun var hawt En prostituert fra det tidligere Tjekkoslovakia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg