Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte meg "Pussy Wagon" nøkkelring idag. :cool:

Hva har skjedd med brukernavnet ditt? Har du tapt et veddemål eller noe?

Synes da Music Match så fryktelig bloated ut. Ser ut som om den spiser RAM og små barn til frokost.

Kan bekrefte det der. Faren min bruker ikke annet forresten. Har prøvd å få han til å teste andre ting, men gamle gubber vil gjerne bruke det de har brukt i alle år vettu.

Lenke til kommentar
Ja. Yahoo Music Match:

post-99953-1200955729_thumb.jpg

Srsly? Var ikke akkurat vanskelig å se hvilken av de to som var mest uoversiktig.

Da har du ikke sett ordntlig etter.

post-99953-1200956006_thumb.jpg

Man kan endre på hvor svært hvert vindu skal være og kan også fjerne album vinduet hvis man ikke vil ha det. Sånn som jeg har det nå så dobbeltklikker man bare på en sang for at den skal komme i spilleliste og spilles etter rekkefølgen der. Man kan også dobbeltklikke på et album/artist av en artist for å få hele albumet/alle sangene til artisten til spilleliste. Hvis man vil ha flere sanger av samme artist kan man enkelt holde inne crtl/shift for å merke flere sanger og trekke de til spillelisten. Ripping av CD'er går veldig greit og man kan overføre direkte til en mp3 spiller/minnepenn/ekstern harddisk fra programmet. Er også ganske mange forsjellige innstilinger. Enklere blir det ikke.

Lenke til kommentar
Synes da Music Match så fryktelig bloated ut. Ser ut som om den spiser RAM og små barn til frokost.

Foobar sin "Open Directory" er uansett grunn alene til å velge det.

Bruker ca 50 mb ram på music match når jeg har den på nå, så tar litt ressurser ja, men har man f eks 2 GB er det vel egentlig ikke noe problem :) .

Lenke til kommentar

Bruker ca 50 mb ram på music match når jeg har den på nå, så tar litt ressurser ja, men har man f eks 2 GB er det vel egentlig ikke noe problem :) .

Foobar bruker for øyeblikket 23MB her. Hvordan er Music Match på lasting av spillelister og lignende? Tar ting tid med store playlists (som i titusenvis av låter)?

Lenke til kommentar
*humre* fint nick ''aidskake''. Har det noe med strap-on fra RPP?

Det er det kun Zethyr som vet. ;)

merkenavnet Aidskake, er byttet ut med Penis Trygve :rofl:

Om ca 6 mnd er jeg back to Aids.. Lenge til. :( Vend dere til Trygve.

Og signaturen hennes sier meg at noen trodde de var flinkere enn de i virkeligheten var :wee:

Trenger ikke gni det inn. :(

Det er greit det Trygve ;)

Lenke til kommentar

Foobar bruker for øyeblikket 23MB her. Hvordan er Music Match på lasting av spillelister og lignende? Tar ting tid med store playlists (som i titusenvis av låter)?

For meg tar det vel ca 5-10 sekunder å starte opp så synes ikke det er så veldig lang tid (selfølgelig kunne det vært mye raskere da).

Lenke til kommentar
OG, mrbjoern, dæven du tar bra bilder! De bildene i signaturen din var jo nydelige!

Tusen takk :D Nå bare venter jeg på pent vær, så jeg får tatt flere :wee:

mrbjoern er den morsomte homsen jeg kjenner i hvertfall ;)

Naww :D

Du er så skitten. :love:

Måtte kommentere det der. x)

Jeg skitten? oO Det har vi aldri sett :wee:

Jeg kjenner mrbjoern personlig, og for å være erlig, så er han ikke så utrolig morsom....men han er jo ganske grei uansett da ;)

Ey! Burde jeg føle meg skuffet nå? :ermm:

Og med de ordene der, tror mrbjoern at han kryper til sengs. :D Natta folkens ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...