CypheroN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Trodde ikke man fikk tenner i denne alderen, men lol, det gjør man visst. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hva er galt med tanna da? Og hvilken tann er det? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hva er galt med tanna da? Og hvilken tann er det? Er ikke noe galt, er visdomstenner (som ho sa) som bare kommer og er der. Uten grunn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Nå begynner visst MSN og kødde her også.. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Nå begynner visst MSN og kødde her også.. døde igjen her og Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ah, men da trekker de jo bare en tann, du får ikke ny Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Åh, jeg har så lyst til å dra på grisefylla nå Og fortsette til juni en gang. Bare sette meg ned med eplelikøren og baileysen og shotte meg brisen på apehjerner <3 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Halvparten av kontaktene mine på msn forsvant drastisk er noe gærent her ja Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Hva er galt med tanna da? Og hvilken tann er det? Er ikke noe galt, er visdomstenner (som ho sa) som bare kommer og er der. Uten grunn. Ikke ta gleden på forskudd. Jeg var nettopp hos tannlegen for å skrape ut en liten betennelse i tannkjøttet i bakre venstre visdomtann. Jeg har lenge vurdert å trekke dem, men det er så mye søl og så blir man litt innsunken i kinnene også etterpå. Det er bare et spørsmål før visdomstenne byr på så mye trøbbel at de må gå uansett. Endret 26. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Dette verket kaller jeg «Hensynsløs mob av Urge-elskende forumbrukere pisser på anonym forumbrukers kjærlige ønske om en god natt».V2: Hvem er fyren som ikke er Smurf? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hva er galt med tanna da? Og hvilken tann er det? Er ikke noe galt, er visdomstenner (som ho sa) som bare kommer og er der. Uten grunn. Ikke ta gleden på forskudd. Jeg var nettopp hos tannlegen for å skrape ut en liten betennelse i tannkjøttet i bakre venstre visdomtann. Jeg har lenge vurdert å trekke dem, men det er så mye søl og så blir man litt innsunken i kinnene også etterpå. Det er bare et spørsmål før visdomstenne byr på så mye trøbbel at de må gå uansett. Ignorerer det og leser dette og blir beroliget: "... fordi visdomstennene er de siste som bryter frem, normalt i 17-18 års alderen..." *Føle seg voksen* Dette verket kaller jeg «Hensynsløs mob av Urge-elskende forumbrukere pisser på anonym forumbrukers kjærlige ønske om en god natt».V2: Hvem er fyren som ikke er Smurf? B-real tror jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ligner på biril iaf Må si jeg likte fargoths versjon ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Dette verket kaller jeg «Hensynsløs mob av Urge-elskende forumbrukere pisser på anonym forumbrukers kjærlige ønske om en god natt».V2: Hvem er fyren som ikke er Smurf? B-real tror jeg. Det har en viss likhet ja.. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Nei, nei nei!!! Snøvær, nå vil jeg ha vår!!! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) you're beautiful you're beautiful you're beautiful it's true Endret 26. mars 2009 av Sondre Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Dette verket kaller jeg «Hensynsløs mob av Urge-elskende forumbrukere pisser på anonym forumbrukers kjærlige ønske om en god natt».V2: Hvem er fyren som ikke er Smurf? Det skulle være b|real ja. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Er farsken meg meldt masse snø i morra. Nå som jeg snart skulle begynne å sykle og greier. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ah, at jeg ikke så det. Kanskje det ble overskygget av Datasmurfs slående likhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg