L4r5 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Og denne nye urgen litt baki her, hvor er den å få kjøpt? Så noen skrev Danmark, men tomat-ulf satt jo på jobb i natt og drakk den?Deli de luca har den hvertfall, men den skal komme til "vanlige" butikker også. Just you wait and see. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg har en hel klasse som er ufordragelig. Tilbe meg, forresten. I sann Oda-tradisjon var jeg i siste liten med norskframføring i norsken. Har hatt en måned på oss (pluss to utsettelses-uker ), jeg satt siste kvarteret og skreiv ei Wikipedia-side om Knud Knudsen i stikkordsform. Fikk femmer. *tilbe opp og i mente* Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Og denne nye urgen litt baki her, hvor er den å få kjøpt? Så noen skrev Danmark, men tomat-ulf satt jo på jobb i natt og drakk den? Danmark refererte vel til sjokoladepålegg? Nye urgen er sikkert ute i det meste av butikker nå / snart. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Og denne nye urgen litt baki her, hvor er den å få kjøpt? Så noen skrev Danmark, men tomat-ulf satt jo på jobb i natt og drakk den?Deli de luca har den hvertfall, men den skal komme til "vanlige" butikker også. Just you wait and see. Jepp, ok. Blir spennende. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Da var man ferdig med dagens pushups. Gawd så sliten jeg er. Godt med mat nå. ------- msn døde nå btw? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg er på jeg Jeg og Ahh en dag til så er det helg igjen Jeg skulka for første gang dette skoleåret, føltes både godt og vondt. Hadde glemt gymtøy sa orka ikke å sitte å se på de andre ha gym. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Danmark refererte vel til sjokoladepålegg? Det medfører riktighet. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 MSN er fucka. Funker her, men har ti påloggede eller noe sånn... Og folk logger av i hytt og pine. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Muhammed er mann. Endret 26. mars 2009 av :--{D Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Da er det bare ti min. igjen av skoledagen Og så blir det polet neste før en kjapp tur hjemom for mat og oppstæshing. Russedåp i kveld. Gleder meg Endret 26. mars 2009 av Cinque Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ja faen, polet. takk for påminnelsen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Skal kjøpe meg ei flaske whiskey selv for å drikke meg dritings alene på leiligheta i kveld. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg har syti i hele dag over å ha det vondt i kjeften, nevnte det til mamma nå også ber hun meg gape opp og ser inn. "Du får en ny tann". Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg har syti i hele dag over å ha det vondt i kjeften, nevnte det til mamma nå også ber hun meg gape opp og ser inn. "Du får en ny tann". så søtt! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Nye tenner er alltid koselig. Skulle ha vært innom polet selv. Hadde vært kos med en flaske rødvin. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Skal kjøpe meg ei flaske whiskey selv for å drikke meg dritings alene på leiligheta i kveld. Kan jeg foreslå Caol Ila 12 y.o. om du vil ha en single malt eller The Black Grouse om du vil ha en blended? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg