Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Men den fikk jeg aldri spillt noe særlig med. N64 brukte jeg usunne mengder med. Etter første dagen med Super Mario 64, så spillte jeg og lillebroren min så mye at jeg ikke fikk sove om natta. Super Mario løp rundt i rommet og hoppa. Ikke kødd. Var jævlig sjukt. Samme som feberfantasier. :p

Lenke til kommentar
Men den fikk jeg aldri spillt noe særlig med. N64 brukte jeg usunne mengder med. Etter første dagen med Super Mario 64, så spillte jeg og lillebroren min så mye at jeg ikke fikk sove om natta. Super Mario løp rundt i rommet og hoppa. Ikke kødd. Var jævlig sjukt. Samme som feberfantasier. :p

LOL!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Andre enn meg som vokste opp med Ocarina of Time?

Hadde spillet aldri selv, men lånte det så mye at det ble ansett som mitt eget. Kjøpte Majoras Mask tho. Som også ble spillt utrolig mye. ^^,

Lenke til kommentar

Hadde spillet aldri selv, men lånte det så mye at det ble ansett som mitt eget. Kjøpte Majoras Mask tho. Som også ble spillt utrolig mye. ^^,

Har vokst opp med det ja...

Skal kjøpe begge nå :D

Lenke til kommentar

Jeg har en hel klasse som er ufordragelig. :)

Tilbe meg, forresten. I sann Oda-tradisjon var jeg i siste liten med norskframføring i norsken. Har hatt en måned på oss (pluss to utsettelses-uker :blush: ), jeg satt siste kvarteret og skreiv ei Wikipedia-side om Knud Knudsen i stikkordsform. Fikk femmer.

Lenke til kommentar
våkner og rekker ingenting. bare drar på skolen og ser ut som en dass

Men du rekker og skrive her?

Jeg!

Og denne nye urgen litt baki her, hvor er den å få kjøpt? Så noen skrev Danmark, men tomat-ulf satt jo på jobb i natt og drakk den?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...