Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Sannsynligvis fordi det var åpning og selv med ti kasser var det noen tusen folk som sto i kø og sku ut, masse knuffing og sånt, men det kan leses mer om i bloggen min :p

Jeg er fornøyd med potetgullet ^^

Sørlandschips med smak av spansk spekeskinke, og så fikk jeg kjøpt meg havregryn så til middag og kvelds blir det grøt :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Det virker i alle fall særdeles flott på papiret, men når det kommer til praktisk bruk for millioner av spillere, så stiller jeg meg skeptisk. Anyways PS3 om ikke så alt for lenge ^^,

Lenke til kommentar
Det virker i alle fall særdeles flott på papiret, men når det kommer til praktisk bruk for millioner av spillere, så stiller jeg meg skeptisk. Anyways PS3 om ikke så alt for lenge ^^,

Nei, takke seg til Xbox360 og Nintendo64...eneste jeg hadde brukt den til er å spille spill på dritt PC'er :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hadde jeg hovedsaklig gått for å kjøpe meg spillkonsoll, så hadde jeg kjøpt meg X360. Men jeg vil ha et multimediacenter med Blu-ray for mulighet til å spille, så da blir det Sony som trekker det lengste strået for min del. N64 er fremdeles den beste konsollen imo :love:

Misforsto litt, men jeg hadde sikker ikke kommet til å brukt den Onlive så mye selv. :p

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Hadde jeg hovedsaklig gått for å kjøpe meg spillkonsoll, så hadde jeg kjøpt meg X360. Men jeg vil ha et multimediacenter med Blu-ray for mulighet til å spille, så da blir det Sony som trekker det lengste strået for min del. N64 er fremdeles den beste konsollen imo :love:

SIGN!

Lenke til kommentar

SIGN!

Den mest epic konsollen ever er jo Super Nintendo! :D

Sega også til en viss grad :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...